כטב"מ התפוצץ בקניון בקריית שמונה - אין נפגעים

הצפון תחת אש: כטב"מ של חיזבאללה התפוצץ בקניון בקריית שמונה - לא היו נפגעים באירוע | התראה על חדירת כלי טיס גם בגליל המערבי | סמ"ר רפאל קאודרס ז"ל שנפל מפגיעת כטב"מ בחורפיש הובא למנוחות

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/24 20:49 כט באייר התשפד

כטב"מ התפוצץ בקניון בקריית שמונה - אין נפגעים
קריית שמונה, צילום: Ayal Margolin,Flash90

מתקרבים לנקודת רתיחה: הירי לצפון לא פוסק והערב סמוך לשעה 19:30 התראות מפני חדירת כטב"מים הופעלו בקריית שמונה. בתיעודים מהעיר נראה כטב"מ חיזבאללה כשהוא מתפוצץ בקניון המרכזי בעיר - מה שהוביל לנזק רב, עם זאת באירוע לא היו נפגעים בנפש. מאוחר יותר סמוך ל-20:00 אזעקות הופעלו גם ביישובי הגליל המערבי, לא דווח על נפגעים או על נזק.

סמ"ר רפאל קאודרס ז"ל שנפל מפגיעת כטב"מ בחורפיש הובא למנוחות

מוקדם יותר היום סמ"ר רפאל קאודרס ז"ל, שנפל אמש מפגיעת שני כטב"מים בחורפיש הובא למנוחות. קאודרס, תושב צור הדסה בן 39 שירת כרכז מסורת ורוח בגדוד 5030 בחטיבה 228, חטיבת אלון הכפופה לפיקוד הצפון. יחד איתו באירוע שיגור הכטב"מים לעבר חורפיש נפצעה גם חיילת מילואים ומצבה קשה.

במרכז הרפואי לגליל בנהריה מאושפזים תשעה נפגעים מהאירוע בחורפיש, רובם סובלים מפגיעות רסיסים ופגיעות הדף. נפגעת בת 26 נותחה בשעות הערב והועברה לאישפוז במחלקה לטיפול נמרץ כללי, במצב קשה ויציב. נפגעת נוספת, בת 27, מוגדרת במצב בינוני, ומצבם של השאר, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, מוגדר קל.