מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הרמטכ"ל במסר לציבור החרדי: "אפשר להיות לוחם חרדי"

רב אלוף הרצי הלוי נפגש עם לוחמי נצח יהודה והעביר מסר לציבור החרדי: "אפשר להיות לוחם חרדי. גם ללמוד, גם להגן על ביטחון המדינה. תמשיכו לעשות טוב, גם להגן על התושבים כאן, גם להיות חלוצים. חרדים לוחמים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/24 18:01 כט באייר התשפד

הרמטכ"ל במסר לציבור החרדי: "אפשר להיות לוחם חרדי"
הרמטכ"ל במפגש עם לוחמי "נצח יהודה", צילום: דובר צה"ל

ברקע סוגיית חוק הגיוס וההכרעה המתקרבת של בג"צ בנושא, הרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי, נפגש אתמול (ד') עם לוחמי נצח יהודה ויצא במסר לציבור החרדי: "צה"ל צריך היום יותר לוחמים, אנחנו רוצים שאתם תראו שאפשר להיות לוחם חרדי. גם ללמוד, גם להגן על ביטחון המדינה. תמשיכו לעשות טוב, גם להגן על התושבים כאן, גם להיות חלוצים, חרדים לוחמים, כל אחד איפה שהוא מגדיר את עצמו. אנחנו נחזק את הגדוד ונראה שאתם כל תקופה עושים יותר, מתחזקים יותר ומוכיחים שזו הדרך הנכונה".

"אחריות גדולה מאוד להגן במרחב הגבול"

הלוי נפגש עם לוחמי גדוד "נצח יהודה" (97) של חטיבת כפיר הפועלים בחטיבה הצפונית באוגדה 143, ואמר להם: "אני רוצה לדבר איתכם על שתי משימות, המשימה הראשונה הגנה על היישובים כאן, ויש לכם כאן יישובים קרובים, יש לכם כאן עיר קרובה, עם אחריות גדולה מאוד להגן במרחב הגבול, לשמור מרחב אבטחה מאוד יציב, שלא נכנס אליו אויב, שלא עוברים אותו, שלא מתקרבים לגדר ולדעת, כשיש ניסיון חדירה, להגיב מהר, להגיב בנחישות, להגיב במקצועיות, גם לא לתת לאויב לחדור, וגם לתת לתושבים כאן הרבה מאוד ביטחון".