מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

קיר ורוד, וילון של סנופי ומנהרה: זה מה שמצאו הלוחמים בחדר ילדים ברפיח

פיר בחדר ילדים, מטענים בשקיות של אונר"א ואמצעי לחימה רבים; צוות הקרב של חטיבת ביסל"ח (828) השלים את משימתו במרחב רפיח. שישה מחבלים חוסלו בסמוך לבית ספר | צפו בתיעוד הלוחמים מרפיח

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/24 12:29 כט באייר התשפד

קיר ורוד, וילון של סנופי ומנהרה: זה מה שמצאו הלוחמים בחדר ילדים ברפיח
הפיר שאותר, צילום: דובר צה"ל

צוות הקרב של חטיבת ביסל"ח (828) פועל בשבועות האחרונים במרחב רפיח תחת אוגדה 162, הלוחמים איתרו לאורך התקופה אמצעי לחימה רבים, גם בחדרי ילדים. בנוסף, חיסלו הכוחות מחבלים והשמידו תשתיות טרור.

שקי אונר"א עם מטענים

השבוע, במהלך פעילות של גדוד 906 במרחב, הכוח איתר פיר בתוך חדר ילדים ובסמוך לו סכין קצבים. בנוסף, הכוח זיהה שישה מחבלים בסמוך לבית ספר במרחב כוחותינו. המחבלים חוסלו באמצעות זיק וירי טנקים. במהלך פעילות נוספת של גדוד 17 במרחב, הכוח איתר שקי אונר"א עם מטענים בתוך בניין מגורים. צוות הקרב של חטיבת ביסל"ח השלים את משימתו במרחב רפיח וממשיך כעת בנוהל קרב והגברת כשירות למשימותיו הבאות.

אמצעי הלחימה שאותרו

אמצעי הלחימה שאותרו צילום: דובר צה"ל

תקיפות בעומק לבנון

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו במהלך הלילה (ה') אתרים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה, ביניהם מחסן אמצעי לחימה הממוקם בואדי ג׳ילו ושני אתרים נוספים הממוקמים בסמוך למרחב עדשית שבעומק לבנון. בנוסף, הותקפו מבנים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים בית יהון וצדיקין לצד תשתית טרור של הארגון במרחב אל עדייסא שבדרום לבנון.