9 לוחמים נפצעו כתוצאה מפיצוץ אמל"ח בבסיס צאלים - 2 במצב קשה

בצה"ל בודקים מה גרם לפיצוץ האמל"ח אתמול בבסיס צאלים ואילו חומרי נפץ התפוצצו. באירוע החמור נפצעו שני לוחמים במצב קשה, שניים במצב בינוני וחמישה במצב קל | גל תקיפות לילי בלבנון | הושגה שליטה על השריפות בצפון

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/24 07:17 כח באייר התשפד | עודכן בתאריך 05/06/24 08:12

9 לוחמים נפצעו כתוצאה מפיצוץ אמל"ח בבסיס צאלים - 2 במצב קשה
פינוי פצועים, ארכיון., צילום: David Cohen,Flash90

8:00 - צה"ל תקף יעדי טרור של חיזבאללה במהלך הלילה

במהלך הלילה (ד') מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו שני משגרים של ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים זבקין ועייתא א-שעב. במקביל, הותקפו שלושה מבנים צבאיים של הארגון במרחבים אל עדייסא, בליידא ומרכבא.

מטוס F35

מטוס F35, צילום: Aharon Krohn,Flash90

7:00 - בצה"ל חוקרים מה גרם לפיצוץ האמל"ח בבסיס צאלים - 2 חיילים נפצעו קשה

תשעה לוחמי צה"ל נפצעו אתמול (ג') כתוצאה מפיצוץ חומר נפץ בבסיס צאלים בדרום הארץ. כתוצאה מהפיצוץ, שני חיילים נפצעו באורח קשה, שניים באורח בינוני ועוד חמישה חיילים נפצעו באורח קל. כלל הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי ומשפחותיהם עודכנו.

בצה"ל בודקים מה התפוצץ ולמה

בצה"ל בודקים עתה מה גרם לפיצוץ חומרי הנפץ וגם מה טיבם של האמצעים שהתפוצצו. אירוע של פיצוץ חומרי נפץ לא אמור להתרחש בתוך בסיסי צה"ל שם שמים דגש ניכר על בטיחות והפעלת האמל"ח. האירוע התרחש אתמול ופיצוץ האמל"ח נשמע בכל סביבת הבסיס.

בסיס צאלים, ארכיון

בסיס צאלים, ארכיון צילום: Nati Shohat,Flash90

7:00 - הושגה שליטה על השריפות בצפון

במחוז צפון של מערך הכבאות אומרים כי הושגה שליטה על השריפות בכל הזירות המרכזיות. "לאחר לחימה קשה בלהבות כשכל העת נשמעות התרעות ירי במרחב, הושגה שליטה בכל הזירות המרכזיות ברכס רמים, קריית שמונה, יער ביריה וקרן-נפתלי".