מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ההערכה המדאיגה של ראש המל"ל: המלחמה תימשך גם בשנה הבאה

ראש המל"ל, צחי הנגבי, העריך במהלך ריאיון כי הלחימה בעזה תימשך עוד שבעה חודשים ותיכנס לתוך השנה הבאה: "חייבים לסגור את הגבול בין מצרים לעזה. אף אחד לא יתנדב לשמור עלינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/24 14:27 כא באייר התשפד

ההערכה המדאיגה של ראש המל"ל: המלחמה תימשך גם בשנה הבאה
תקיפה, אילוסטרציה, צילום: 27א

ראש המל"ל, צחי הנגבי, העריך היום (ד') כי הלחימה בעזה צפויה להימשך עוד שבעה חודשים - עד תחילת 2025. בריאיון לתוכנית "בחצי היום" בכאן רשת ב אמר הנגבי כי: "צפויים לנו עוד 7 חודשי לחימה כדי להעמיק את ההישג ולהשיג את מה שאנחנו מגדירים 'השמדת היכולות השלטוניות והצבאיות של חמאס'".

"ישראל נאלצה לשחוק את העמדה שלה"

הנגבי התייחס לפעילות צה"ל ברפיח ואמר: "חייבים לסגור את הגבול בין מצרים לעזה. אף אחד לא יתנדב לשמור עלינו ונצטרך לשמור אנחנו". בנוסף, ראש המל"ל השיב לטענות כי ראש הממשלה נתניהו מונע עסקה עם חמאס משיקולים פוליטיים ואמר: "זה דבר מתועב להגיד על סוג כזה מניפולציה. ראש הממשלה, שר הביטחון, והקבינט פה אחד אישר פעילויות שבהם הבנים שלנו הסתכנו להביא חללים, וגם הרחיב את מרחב המנדט. ישראל נאלצה לשחוק את העמדה שלה, עד כדי כך שהאמריקנים אומרים שההצעה הישראלית מאוד נדיבה".

"כמות הנפגעים שלנו והפיגועים שיצאו ללב הארץ ירדו"

הנגבי נשאל על הירי שבוצע הבוקר לעבר בת חפר והסביר כי ברמה הכללית חלה ירידה בהיקף הפיגועים: "כמות הנפגעים שלנו והפיגועים שיצאו ללב הארץ ירדו, בגלל שהצבא גייס המון כוחות" אמר. "הצבא עושה מאמץ אדיר עם הישגים גדולים מאוד, להכריע את האויב גם שם".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il