מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מראות מהשביעי באוקטובר: עם סרטי חמאס - מחבלים פתחו באש לעבר בת חפר

בתיעוד מדאיג של חמאס נראים מחבלים מטול כרם כשהם עוטים על ראשם סרטים של ארגון הטרור, נוסעים לכיוון קו התפר, מתקרבים ליישוב בת חפר ופותחים באש לעבר הבתים

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/24 10:17 כא באייר התשפד

מראות מהשביעי באוקטובר: עם סרטי חמאס - מחבלים פתחו באש לעבר בת חפר
מחבלי חמאס בצרורות ירי לעבר בת חפר, צילום: חמאס

מטריד: בתיעודים שהפיץ הבוקר (ד') ארגון הטרור חמאס, נראים מחבלי הארגון כשהם נוסעים לכיוון קו התפר כשלראשם סרטי חמאס, פורקים מהרכב בסמוך לגדר היישוב בת חפר ופותחים בירי צרורות לעבר היישוב. באירוע לא היו נפגעים.

התיעוד המטריד של חמאס: המחבלים פותחים באש לעבר בת חפר

כוחות צה"ל החלו בסריקות אחרי מבצעי הירי

מצה"ל נמסר: "לפני זמן קצר מחבלים ביצעו ירי מאזור טולכרם לעבר מרחב היישובים הישראליים הסמוכים לעיר. כוחות צה"ל קפצו למקום והחלו לבצע סריקות במרחב. בשלב זה לא אותרו פגיעות. הכוחות פועלים כעת על מנת לאתר את מבצעי הירי".

קריאה בממשלה: "לבצע פעולות אגרסיביות בתוך טול כרם כולל מעצרים נרחבים"

בעקבות האירוע החמור, חבר הכנסת דן אילוז מהליכוד קרא לפעילות אגרסיבית בתוך טול כרם: "ירי בלתי פוסק לעבר יישובינו בעמק חפר וחציית חומות ההפרדה על ידי מחבלים אינם מתקבלים על הדעת. אחרי השביעי לאוקטובר הבנו שצריך לקחת את הכוונות של האויבים שלנו ברצינות, ולא לחכות להרג המוני לפני שמגיבים בעוצמה. הבטחת הביטחון לאזרחי ישראל היא החובה הראשונה של כל ממשלה. אני קורא לממשלה ולצה"ל לבצע פעולות אגרסיביות בתוך טול כרם, כולל מעצרים נרחבים, חיסול תשתיות טרור והפעלת לחץ בלתי פוסק על המחבלים".