גנץ: "כל מי שהיה שותף להנהגה לא יכול לשחרר עצמו מאחריות - כולל אני"

יו"ר המחנה הממלכתי: "עוסקים לילה ויום כדי לקיים את החובה המוסרית להשיב הביתה את בנותינו ובנינו. השבת החטופים היא חלק בלתי נפרד ממטרות המלחמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/23 12:31 יא בחשון התשפד

גנץ: "כל מי שהיה שותף להנהגה לא יכול לשחרר עצמו מאחריות - כולל אני"
בני גנץ, צילום: Photo by Flash90

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ אמר היום (ה') בהצהרה לתקשורת: "עברו שבועיים מאז שנכנסנו לממשלת החירום והקמנו את קבינט ניהול המלחמה – אני אומר בביטחון מלא, שזה היה הצעד הנכון למדינת ישראל, והצעד הזה כבר הוכיח את עצמו. בקבלת ההחלטות, בהתנהלות המדינית והביטחונית, במסר הפנימי לחברה הישראלית ובמסר החיצוני לאויבינו. אנחנו מנהלים את המערכה באופן שיאפשר לנו לממש את המטרות המדיניות, הצבאיות, והאזרחיות".

"אנחנו נפעל לעיצוב מחדש של המרחב, והלחימה מול הטרור בעזה תימשך בשטח הרצועה ולעומקה בכל מקום ובכל זמן שנידרש לכך, בכדי להבטיח ביטחון ליישובים שיחזרו וייבנו מחדש את האזור. התמרון הוא רק שלב אחד במהלך ארוך טווח שכולל היבטים ביטחוניים, מדיניים וחברתיים שייארכו שנים".

"אני חייל. לא עשיתי פוליטיקה כשנכנסתי לממשלת החירום. כמו שידעתי מתי להיכנס אני אדע גם מתי לצאת. אני כאן עד שש אחרי המלחמה, עד מתי שהמדינה צריכה אותי. אינני משחרר את עצמי לא מדברים שקרו ולא מדברים שלא קרו. כל מי שהיה שותף להנהגה לא יכול להסיר מעליו אחריות ובכלל זה אני".