נתניהו בחמ"ל המבצעים המיוחדים: "בחודשים האחרונים חיסלנו 110 מרצחים"

ראש הממשלה הגיע לבקר בחמ"ל המבצעים המיוחדים של שירות הביטחון הכללי, ממנו נוהל המבצע הבוקר בו חוסלו המחבלים שרצחו את בנות משפחת די הי"ד: "הם תפסו את המרצחים הללו וחיסלו אותם"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 04/05/23 19:20 יג באייר התשפג

נתניהו בחמ"ל המבצעים המיוחדים: "בחודשים האחרונים חיסלנו 110 מרצחים"
נתניהו בחמ"ל המבצעים המיוחדים של שב"כ | , צילום: ללא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיעו היום לביקור קצר בחמ"ל המבצעים המיוחדים של השב"כ, ממנו נוהל המבצע הבוקר בו חוסלו שני מחבלי ארגון הטרור חמאס אשר רצחו את בנות משפחת די הי"ד. נתניהו אמר כי החיסול בוצע לאור יום ובלב הקסבה בשכם: "הם באו חשבון עם הרוצחים של לוסי, מאיה ורינה די זכרונן לברכה. הם תפסו את המרצחים הללו וחיסלו אותם".

"אתם יכולים להסתתר, אתם יכולים לנסות להתחבא - לא יעזור"

"יש כאן מסר שצריך להבין אותו", אמר נתניהו. "בחודשים האחרונים אנחנו חיסלנו 110 מרצחים - או שתפסנו אותם, רובם חוסלו. המסר שלנו למרצחים, לאלה שמנסים לפגוע בנו או שפגעו בנו - אנחנו נגיע אליכם. אתם יכולים להסתתר, אתם יכולים לנסות להתחבא - זה לא יעזור. ידה הארוכה של מדינת ישראל תגיע אליכם. כל מי שפוגע בנו - דמו בראשו".

שר הביטחון: "ידה הארוכה של מערכת הביטחון תגיע לכל מחבל"

שר הביטחון יואב גלנט, ברך הבוקר את הלוחמים שחיסלו את המחבלים. "הערכה רבה לכוחות הביטחון על חיסול חוליית המחבלים שביצעה את הפיגוע הנתעב בחמרה בו נרצחו האם לוסי ובנותיה מאיה ורינה די. כפי שהבטחתי לליאו, אב המשפחה, ידה הארוכה של מערכת הביטחון תגיע לכל מחבל".

לאחר החיסול, בשב"כ תיארו את השתלשלות האירועים: "עם התרחשות הפיגוע החל מאמץ מודיעיני ומבצעי משמעותי של שב"כ וצה"ל אשר הוביל לאיתור דירת המסתור בקסבה בשכם. בעקבות מידע מודיעיני ממוקד של שב"כ, לפנות בוקר פשטו לוחמי שב"כ, ימ"מ וצה"ל על הדירה ובחילופי האש נהרגו שני הרוצחים. בנוסף, נהרג אברהים חורה, סייען בכיר של המבוקשים". בדירת המבוקשים אותרו שני רובי M16 וקלצ׳ניקוב.