באירוע פתיחת שנת הלימודים; אזעקה בתקוע. צפו:

ניסיון הפיגוע בתקוע התרחש בזמן שבבית הספר ביישוב התקיים טקס לפתיחת שנת הלימודים, בהשתתפות השר יריב לוין. ביישוב נשמעה אזעקה אך נראה שהילדים לא מתרגשים במיוחד. צפו: השר יריב לוין: "שום דבר לא ימנע מאיתנו לקיים כאן חיים יהודיים"

חדשות כיפה יהונתן קליין 02/09/18 13:06 כב באלול התשעח

באירוע פתיחת שנת הלימודים; אזעקה בתקוע. צפו:
היישוב תקוע, צילום: פלאש 90

אזעקה בתקוע - ואף אחד לא מתרגש. ביישוב תקוע שבגוש עציון התרחש הבוקר (א') ניסיון פיגוע, מחבל חדר ליישוב וניסה לתקוף תושב באמצעות מוט ברזל. האירוע הסתיים ללא נפגעים, אך כרגיל במקרים של חשש חדירה הופעלה ביישוב אזעקה עולה ויורדת. 

האירוע התרחש בזמן שבבית הספר ביישוב התקיים טקס לפתיחת שנת הלימודים, בהשתתפות ראש המועצה שלמה נאמן ושר התיירות יריב לוין. בזמן האזעקה ישבו התלמידים במגרש הספורט של בית הספר, אך נראה שהם מתורגלים היטב במצבים מעין אלו, ולא ניכר שמישהו מהתלמידים או המורים מתרגש במיוחד. צפו בסרטון: 

לאחר הסיום האירוע והטקס אמר השר יריב לוין: "שום דבר לא ימנע מאיתנו לקיים כאן חיים יהודיים". צפו בדבריו: 

(קרדיט לשני הסרטונים: דוברות השר יריב לוין)

ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן, שנכח גם הוא באירוע, אמר: "אנחנו נמצאים ביישוב תקוע שכרגע ספג מתקפה של מחבל בודד ככל הניראה. תודה לאל אין נפגעים חוץ משלושה נפגעי חרדה שגם זה חמור מאוד. כל הכוחות פעלו ופועלים בצורה טובה מאוד. אנחנו מאוד מאוד בונים על הפעולה התקיפה של צבא הגנה לישראל, שלא תאפשר לטרור להרים ראש ואנחנו כאן כדי לוודא שהיישוב מתפתח, שההתיישבות מתפתחת ונבנית. זאת התשובה האמיתית שלנו לכל שכנינו שחושבים שהם יכולים להרים עלינו יד ולגרש אותנו מכאן לא יעזור להם, אנחנו כאן לתמיד".