החופש הגדול: 6 אטרקציות מטורפות לילדים ששוות כל שקל!

החופש הגדול כבר כאן, וההורים בפאניקה. איך נעסיק את הילדים? לאן ניקח אותם? אתם יכולים להרגע, יש לנו בשבילכם את הפתרון - המקומות הכי שווים לבקר בהם בחופש הזה

חדשות כיפה חדשות כיפה בשיתוף האטרקציות 16/08/24 11:26 יב באב התשפד

החופש הגדול: 6 אטרקציות מטורפות לילדים ששוות כל שקל!
מבלים עם הילדים בחופש הגדול, צילום: canva

עולמם המופלא של החרקים

המתחם הייחודי המשתרע על כ 1500 מ"ר ישלב תערוכה, הצגה ב 360° ומידע עשיר על עולם החרקים. חוויה רב חושית לכל המשפחה המשלבת התרגשות, דמיון ולימוד.

בתערוכה כ 20 מיצגי ענק ריאליסטיים בגובה של בין 2 ל-3 מטרים של חרקים עצומים ממוקמים בסביבה המדמה את סביבתם הטבעית ומלווים במידע מרחיב דעת, מסכי מידע וסרטונים, פרטי טריוויה ועובדות מרתקות, יצירה, פינות סלפי, חדר גחליליות קסום ועוד.

כמו כן תעלה במתחם הצגה מקורית: "מסע לעולם החרקים" המשלבת שחקן והקרנה ב 360°. סיפור הרפתקאותיו של גיא, ילד סקרן שחולם להיות אנטמולוג (חוקר חרקים). למרות סקרנותו לעולם החרקים, הוא לא באמת מבין לעומק את עולמם ואת ההשלכות של מעשיו. יום אחד מוצא עצמו גיא מתכווץ לגודלו של חרק ויוצא למסע מוסיקלי-הומוריסטי-חינוכי בעולמם המופלא של החרקים. בדרך הוא יפגוש את החיפושית פרת משה רבנו פרלה שתלמד אותו להבין לעומק את החיים מנקודת מבטו אחרת. משך ההצגה כ 40 דקות.

איפה? הרצליה
למי? מתאים לגילאי 3-10
מתי? כל יום בין 10:00 ל17:30
כמה עולה? החל מ19 שח במבצעים ובוועדי העובדים השונים

לפרטים נוספים ולהזמנת כרטיסים לחצו כאן

המופע

המופע צילום: סטודיו ברנדר

הרפתקה בממלכת לונדע – קיץ קסום במוזיאון

בקיץ הזה, לונדע מוזיאון הילדים בבאר שבע מזמין את אבירי ואבירות לונדע להרפתקה לכל המשפחה! בבוקר חגיגת הקיץ בממלכת לונדע, התעוררה המלכה האהובה להכנות, וגילתה שכל אבני החן הקסומות שעל הכתר נעלמו. בואו לגלות את העולם הייחודי של הממלכה המציע חוויה חדשה של משימות המעודדות למידה התנסותית דרך משחק, התנסות וחושים.

באמצעות שיתוף פעולה משפחתי המבקרים יפתרו חידות מאתגרות, יכירו דמויות קסומות, יעברו בין משימות בעולמות ייחודיים, ישתתפו בהגרלת הממלכה הגדולה, ועוד!

לונדע, מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל, הוא מוזיאון בקונספט ייחודי, המעודד למידה חווייתית באמצעות משחק, התנסות וחושים. המוזיאון משתרע על פני 3 קומות גדולות ומציע שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מתקנים שונים ומפתיעים. המבקרים מוזמנים להיכנס לעולם אחר - עולם הילדים.

איפה? המוזיאון ממוקם בבאר שבע, רחוב דוד הראובני 25
למי? המוזיאון מתאים לגילאי 2-12 , ביקור לכל המשפחה.
מתי? שעות פתיחה: א-ה 09:30 – 18:30, שישי 09:30 – 14:00
כמה עולה? מחיר כרטיס למבקר: 57 ₪ בחבילה משפחתית (4 נפשות ומעלה) 49 ₪ למבקר. כרטיסים גם דרך מועדוני ההטבות.

לפרטים נוספים ולהזמנת כרטיסים לחצו כאן

לונדע

לונדע צילום: יחצ לונדע רעות קלימי

WIPARK - פארק האקסטרים של ישראל

אחרי הצלחה מסחררת בקיץ שעבר בבית מכבי ראשון לציון, פארק האקסטרים של ישראל חוזר הקיץ שוב לבית מכבי בראשון לציון. המרכז הייחודי, המקפיץ, הכיפי והמיוחד בישראל של מתקני אקסטרים wipeout ומתנפחי הענק – חוזר גדול יותר, חדשני יותר וחוויתי הרבה יותר!

2000 מטר של מתקני ענק מכל הסוגים ולכל הגילאים, החל מג'ימבורי המיועד לבני שנתיים ועד להורים שרוצים לקפוץ עד השמיים! ההזדמנות להנות מבילוי משפחתי הכולל תרבות, הנאה, ספורט ואוכל נהדר.

איפה? ראשון לציון
למי? 3-16
מתי? ימי שישי: סבב 1: 10:00-12:00, סבב 2: 12:30-14:30
אמצע שבוע: סבב 1: 10:00-12:00,סבב 2: 12:30-14:30 ,סבב 3: 15:00-17:00, סבב 4: 17:30-19:30
כמה עולה? החל מ19 שח במבצעים ובוועדים העובדים השונים

לפרטים נוספים ולהזמנת כרטיסים לחצו כאן

האטרקציה החדשה

האטרקציה החדשה צילום: סטודיו ברנדר

BEYOND - טחנת הקמח ההיסטורית קמה לתחייה

בקיץ הקרוב יהפוך מתחם טחנת הקמח ההיסטורי בדרום תל אביב לתערוכת אמנות דיגיטלית, חדשנית

וראשונה מסוגה. Beyond היא לא עוד תערוכה. היא מסע המתחיל בעבר וצופה פני עתיד. מעבר לדמיון. מעבר לגבולות פיזיים. מעבר לציפיות.

תערוכת Beyond מתפרסת על פני מעל 2000 מ"ר, בהם הקירות הישנים והמבנים התעשייתיים של הטחנה נוצרו מחדש והפכו לתערוכה מרהיבה העוסקת באמנות דיגיטלית עכשווית, אינטראקטיבית וחוויתית!

Beyond הוא המקום שבו הקירות הישנים והמבנים התעשייתיים של הטחנה מקבלים חיים חדשים. יצירות אמנות שוטפות את החללים באור ובתנועה וסאונד היוצרים סביבה סוחפת.

תערוכת Beyond היא מסע יחודי ומרתק בין העבר לעתיד המשלב יצירות מדיספלינות שונות: וידאו ארט , אינטראקטיב, וידאו מפינג, לייזרים, רובוטיקה, תאורה, סאונד, מיצבי בינה מלאכותית ועוד.

במתח הטמון בין טחנת הקמח היצרנית, ליצירות האמנות הדיגיטליות החדשניות, Beyond יוצרת מעבדת מחקר שמאפשרת מבט אל עולמות שעוברים טרנספורמציה, נבנים מחדש ומבקשים ליצור דיאלוג בין האמנים למבקרים.

למעלה מ 25 אמניות ואמנים יצרו עבודות ומיצבים עבור חללי הטחנה , הגיבו אליהם וקיימו בהם ביטוי חדש וראשון מסוגו.

איפה? תל אביב
למי? כל הגילאים עד 99
מתי? פתוח מדי יום: 23:00-18:00 (כניסה אחרונה 22:00)
כמה עולה? החל מ49 שח לכרטיס במבצעים ובוועדי העובדים השונים

לפרטים נוספים ולהזמנת כרטיסים לחצו כאן

התערוכה החדשה

התערוכה החדשה צילום: סטודיו ברנדר ומשרד הפרסום גיתם

SUMMER SNOW - חוויה מושלגת לכל המשפחה

בחום הישראלי של הקיץ, כשהשמש יוקדת והטמפרטורות עולות, מתחם הקובייה בחולון מזמין אתכם ואת משפחתכם לחוויה קפואה ומרגשת שתגרום לכם לשכוח מהחום. ​אטרקציה ייחודית זו מבטיחה להעניק לכם ולילדיכם רגעים קסומים וקרירים. יהיה ניתן להנות ממתחם קולנוע שבו יוקרן סרט מצחיק ומהנה במיוחד של הצמד האהוב אודי ואביעד. חוויה קולנועית קרירה שתגרום לכל המשפחה לצחוק ולהנות יחד.

בנוסף מתחם מציאות המדומה (VR) שיכניס אותנו לעולם המופלא של שלג וקוטב צפוני עם טכנולוגיית VR מתקדמת, תוכלו לחוות את תחושת הקור וההרפתקאות של העולם הקפוא בצורה הכי אמיתית שיש. בפינת הצביעה ילדיכם יוכלו להוציא את היצירתיות שלהם לפועל במתחם הצביעה המיוחד, בו ציוריהם יוקרנו על הקירות ויהפכו לאומנות חיה וצבעונית. אל תפספסו את עמדות הצילום המיוחדות בהן תוכלו להצטלם בתפאורות קסומות ומושלגות. צלמו רגעים משפחתיים בלתי נשכחים ושלחו אותם כחוויות בלתי נשכחות למשפחה ולחברים וכמובן תייגו אותנו.

איפה? חולון
למי? 3-8 (ילד/ה מגיל שנתיים חייבים בכרטיס)
מתי? ימי ושעות פעילות החל מ 26.7: ימי א-ה: 18:00-10:00 (כניסה אחרונה בשעה 17:00) ימי ו': 15:00-09:00 (כניסה אחרונה בשעה 14:00)
כמה עולה? החל מ19 שח במבצעים ובוועדי העובדים השונים

לפרטים נוספים ולהזמנת כרטיסים לחצו כאן

שלג בחולון

שלג בחולון צילום: גיתם BBDO

ABRA CADABRA - תערוכת הקסמים הגדולה בעולם

אמן החושים המוביל, נמרוד הראל משיק בקיץ הקרוב את אברה כדברא, תערוכת הקסמים שחושפת את הסודות מאחורי הקסמים הידועים ותגלה עולם שלם לילדים. בתערוכה, מעבר למיצגי ענק וחשיפת הקסמים, תהיה סדנת קסמים שתלמד את הילדים איך להיות קוסמים, סדנה בנושא זריזות ידיים, חידוד חושים, מהירות תגובה ועוד.

בתערוכה, נמרוד הראל יחשוף, את השאלה שמלווה את הקריירה שלו. " איך עשית את זה?" באי התערוכה יוכלו להסתובב ולהיחשף לסודות בני 100 שנה עד הקסמים הכי עדכניים וחדשים של היום ואיך עושים אותם

במתחם זריזות ידיים, בין היתר אפשר ללמוד ולהתאמן על קסמים, כגון: 3 הקלפים, העברת גפרורים ממקום למקום, איך להשתחרר מקשר חבלים, העלמת מטבע ועוד.

במתחם מקורות הקסם שנמצא בתוך חדר חוויתי של אימרסיב, מסבירים ומדגימים את הרצון של אנשים להיות מעל הטבע ולחשוב שאפשר לנצח את הטבע ב-8 עולמות תוכן שונים ומגוונים; מעולם הסיאנס, עד העולם המופלא של מארוול עם הפטיש של תור.

​בסיום התערוכה יתקיים מופע של 25 דקות של קוסם שיסכם את החוויה וידגים גם חלק מהקסמים.

איפה? חולון
למי? כל המשפחה מגיל 3 (ילד/ה מגיל שנתיים חייבים בכרטיס)
מתי?ימי ראשון-חמישי: 18:30-10:00 (כניסה אחרונה בשעה 17:00) ימי שישי: 15:30-09:00 (כניסה אחרונה בשעה 14:00)
כמה עולה? החל מ34 שח במבצעים ובוועדי העובדים השונים

לפרטים נוספים ולהזמנת כרטיסים לחצו כאן

התערוכה החדשה

התערוכה החדשה צילום: גיתם BBDO


בשיתוף האטרקציות