קשר שעבר

חדשות כיפה כולנו שדכנים 20/05/05 12:22 יא באייר התשסה

קשר שעבר

שלום רב

לפני שנה (קצת יותר משנה) יצאתי עם מישהי במשך כ 3.5 חודשים.

הקשר היה בסדר , ההתאמה היתה נפלאה אבל מבחינת הפן הרגשי היה חסר לי משהו.

מבחינתה לעומת זאת , נראה לי שהיה לה ממש טוב (גם ממה שידעתי תוך כדי הקשר וגם ממה שהיא אמרה לי אח"כ)היא אפילו אמרה לי שהיא רוצה להתחתן איתי.

לאחר 3.5 חודשים של קשר הרגשתי שאני לא יכול להמשיך ככה (בלי התפתחות רגשית) ונפרדתי ממנה די בפתע פתאום.

שבוע לאחר הפרידה , פתאום ללא הסבר , קיבלתי רמות של רגש ממש חזקות , בעוצמות שהייתי רוצה תוך כדי הקשר וביקשתי ממנה שנבדוק אפשרות לחזור , היא סירבה בתואנה שהיא כבר לא מרגישה כלפיי , ואני פשוט עשיתי הכל כדי להחזיר אותה אולם היא תמיד חזרה על טענתה שהיא לא אוהבת אותי, מה שנראה לי תמוה במקצת כי שבוע לפני היא כן אמרה זאת. רדפתי אחריה בערך 3 חודשים של חיזורים טלפוניים וכו'... אולם ללא הצלחה.

תמיד ששאלתי אותה אם היא מרגישה טוב עם הפרידה היא החזירה לי את התשובה שהיא שלמה איתה (היא לא אמרה שטוב לה !!!)

אני מאז חושב עליה המון , והשאלות שלי הם:

1. האם יכול להיות מצב שבו מישהי אומרת לך שהיא רוצה להתחתן איתך ובשבוע אח"כ היא אומרת לך שהיא לא אוהבת אותך ?

2. האם יש משהו שאני עוד יכול לעשות בנדון (האם השנה שעברה לא שיככה במעט את הנושא) ולנסות לחזור ולבנות את הקשר ?

אשמח לקבל תשובה בנדון

תודה מראש



תשובה

שואל יקר אני תמיד ממליצה לבחור בדרך הכנות. תכתוב לה את אשר על ליבך וכן תציין כי כשנפרדת ממנה לא רצית חלילה לפגוע בה אבל ידעת שיש פגם אצלך בכך שאתה לא מצליח לפתח תחושה רגשית לה ציפית. ומבחינה שכלית היא התאימה לך ככף יד. אם תסביר זאת כך ותציין כי מיד פרידתכם התחלתי להרגיש רגשות כלפיה ותשמח לתתלזה עוד הזדמנות אולי היא תסכים . מה שכן, אין כופים על אדם קשר שאינו רוצה ואם אחריי עוד פנייה בכתב היא תתעקש שלא אז יש להניח ולנסות הכרויות נוספות.

מה שכן אני לא הייתי הולכת שולל אחר התחושות שחשת כלפי המאחר וכמו שציינת הם התפתחו לאחר שנפרדתם וייתכן ובדרך תמוהה כשתחזרו הם ייעלמו ורק בגלל שזה היה דבר אסור זה משך אותך. אני מציעה שתשחזר מערכות יחסים קודמות אם היו לך ותנסה לבחון מתי הרגשת ואיך.

בהצלחה