קרום בתולין עבה

חדשות כיפה דפנה מאיר 21/12/10 18:41 יד בטבת התשעא

קרום בתולין עבה

שאלה פרטית!!!

שלום!

אני נשואה כבר מס' חודשים, הניסיונות הראשונים לקיום יחסי אישות היו כואבים וקשים. לאחר בדיקה גינקולוגית נאמר לי שקרום הבתולים שלי עבה ונקרע רק חלק קטן ממנו, ולכן מופיעים הכאבים העזים. ניתנה לי משחה-עזרקאין שאמורה להקל על הכאב, המשחה לא עזרה כלל וגרמה לי לצריבות באזור.מה עוד ניתן לעשות על מנת להקל על הכאב?



תשובה

בס"ד

לפרטית, שלום ושמחה,

במצב שאת מתארת 2 אפשרויות. הראשונה היא להמשיך להרחיב את קרום הבתולין בעזרת אצבע, אחר כך אצבעות, בהדרגה. את יכולה לעשות את זה בעצמך, או להיעזר בבעלך. בהמשך לנסות שוב חדירה. בכל מקרה להשתמש בשמן סיכה- או שמן מאכל פשוט בכבישה קרה, או שמן שקדים, שאינו צורב, או בג'ל סיכה ללא ריח, כגון K-Y- JEL. שימו את חומר הסיכה גם בפתח הנרתיק וגם על הפין לכל אורכו.

בעזרת ניסיונות וסבלנות, תוכלו בתוך זמן של כמה חודשים לשכוח מהכאב, ולהתחיל ליהנות מיחסי מין.

אפשרות שניה היא לפנות לגניקולוג או לכירורג, לומר לו שכבר ניסית בכוחות עצמך, ולבקש שיבצע פתיחה של קרום הבתולין. זו פעולה פשוטה וקצרה. יתכן שלא תרגישי בה כלל, אם הרופא החכם יאלחש את המקום בסבלנות. היתרון הוא פתרון מיידי של הבעיה.

לידיעתך, מדובר בתופעה קיימת ונפוצה, ואינך היחידה כלל וכלל. נשאלתי על כך רבות, וגם באתר זה. אני מאחלת לך שבתוך זמן קצר מאוד כל הסבל יהיה מאחורייך ותוכלי ליהנות מחיי אישות מלאים ומהנים ביחד עם בעלך.

בהצלחה! מדפנה מאיר