קושי בקיום יחסים

חדשות כיפה דפנה מאיר 14/09/13 23:11 י בתשרי התשעד

קושי בקיום יחסים

שלום דפנה,

אני נשואה קצת יותר מחודש, ועדיין לא הצלחנו להגיע לחדירה מלאה. כשהוא מנסה להכניס זה נכנס קצת ונתקע, ואח"כ פשוט מחליק. ניסינו גם בזויות שונות, וניסינו להרחיב עם האצבעות, אצבע אחת אין בעיה להכניס, אבל השניה נכנסת קצת ופשוט נתקעת. ומשם זה כואב נורא [גם כשהאיזור רטוב כולו, בדר"כ סיכה טבעית, וניסינו גם עם ג'ל], וגם לא יעיל. אני לא מרגישה שאני מכווצת את האיזור. ניסיתי גם להסתכל על האיזור ולהבין מה הבעיה, אבל זה לא ממש עזר.

טוב לנו מאוד ביחד, ואנחנו נהנים, אבל זה נעשה מתסכל ככל שהזמן עובר.

סליחה על הפירוט, לא מצאתי דרך אחרת לכתוב את זה.

אשמח לתשובתך.

תודה!



תשובה

בס"ד

לרעות היקרה, שלום ושמחה,

אני יכולה להציע לך את הפתרונות הבאים ללא התערבות חיצונית. אם זה לא יעזור, תצטרכי לפנות לרופא על מנת שירחיב למענך את קרום הבתולים.

נסי להכניס אצבע אחת שלך לתוך הנרתיק. מסוככת היטב. אחרי שתצליחי, הכניסי עוד אצבע שלך לנרתיק. לאחר מכן הכניסי עוד אצבע שלך. בסך הכל 3 אצבעות שלך בבת אחת לנרתיק. את יכולה לבקש מרופא המשפחה שירשום לך ג'ל EZRACAINE או EMLA או קרם DOU CAINE כדי לאלחש את המקום לפני החדרת האצבעות, להפחתת כאב אפשרי. עשי את הפעולות הללו בכריעה מעל גבי מראה באור חזק ובהיר אל פתח הנרתיק. את יכולה לשבת על שרפרף, אם קשה לך כריעה מלאה בתנוחת הכובסת, כאשר כל הטוסיק נשען על השוקיים, במנוחה.

לאחר שתצליחי להחדיר 3 אצבעות שלך, תני לבן זוגך להחדיר אצבע אחת שלו, ואז שתיים שלו.

לאחר מכן זה הזמן לנסות חדירה בעזרת פין. לא תמיד סיכוך מוגזם הוא טוב. כי אז, כמו שאמרת, זה מחליק. קחי נא חלק פעיל בנסיונות החדירה של הפין. כלומר- עזרי לו להיכנס בעזרת אצבעותייך. החזיקי בו שלא יחליק.

והיה אם כל זה אינו עוזר, פני לרופא נשים. אני ממליצה על ד"ר ברונו רוזן. לצערי הרב מאוד, ישנם רופאי נשים לא מעטים שידיעתם בנושא קרום הבתולין וביקועו אינה מספקת. הרי ככלות הכל, קרום זה לא ידוע לרפואה כבעל ערך רפואי כלשהו. למעשה, עד היום לא מצאו לו תפקיד, למעט תפקיד חברתי. ולא בכל ספרי הרפואה הוא מופיע. לא נבחנים עליו ולא לומדים עליו לעומק. ואלו שמכירים אותו, מכירים רק את הפתולוגיות שלו. כאשר הוא בצורת רשת, או בעל מחיצה, וכדומה.

אין לי מושג מה בנוגע לקרום שלך. אם הוא תקין ורק צריך להתגמש, או שאכן יש בו דבר הזקוק לעזרה חיצונית. עצתי לך היא לא למשוך את הבעיה ליותר מחודש חודשיים נוספים, כדי לא לצער את עצמך ואת בעלך בדבר קל כל כך לפתרון.

בהצלחה בכל! מדפנה מאיר