קביעת מין הילוד

חדשות כיפה דפנה מאיר 13/12/08 19:48 טז בכסלו התשסט

קביעת מין הילוד

שלום רב,

אני אם ל-4 בנים אחרי 4 ניתוחים קיסריים ו2 גרידות. אני מעוניינת להכנס להריון ואשמח לדעת אם קיימות שיטות טבעיות לבחירת מין הילוד. כלומר בנות.



תשובה

בס"ד

לסיגלית, שלום,

אשמח לשלוח לך דף מסכם בנושא מתכונים להגברת הסיכוי לבנים/בנות. מתכונים אלו מעלים במידה מסויימת את הסטטיסטיקה הרגילה של כחצי מכל מין (יש קצת יותר נקבות מזכרים בעולם).

אני מצרפת לך לכאן את דף הסיכום שהכנתי בנושא.

בהצלחה, מדפנה מאיר.

בס"ד

על בנים ועל בנות...

בדף זה תמצאו סיכום של סוגיית הגברת הסיכוי ליצירת בן/בת בהריון.

הכותבת- דפנה מאיר, אחות מוסמכת, מנחת השיטה הטבעית למודעות לפריון, מנחת סדנאות לנערות ונשים בנושא חווית הווסת, נשיות, אמצעי מניעה ונושאים נוספים. דואר אלקטרוני- dafnatanm@gmail.com

התיאוריה המרכזית שעל גבה נוצרו ה"מתכונים" ליצירת בנים ובנות מבוססת על העובדה הפשוטה, שהתגלתה כבר בשנות ה60 של המאה הקודמת בתצפיות מעבדה. התגלה- שכמו בחיים, הזכרים מגיעים מהר ומתים מהר. לעומת זאת, הנקבות מגיעות לאט יותר, אך שורדות טוב יותר בתנאים קשים.

כך זה נצפה מתחת למיקרוסקופ, בתאי הזרע. דבר זה נכון גם ברחם, בפגיות בבתי החולים, וגם לאורך כל חיי 2 המינים, מבחינה סטטיסטית.

תיאוריה נוספת מבוססת על ההנחה המקובלת בקרב מטפלים הוליסטיים (וגם על פי היהדות), שצד ימין מייצג את החלק הזכרי שבאדם, וצד שמאל מייצג את החלק הנקבי שבו.

להלן המתכונים, וההיגיון שמאחוריהם, לגבי התיאוריה הראשונה:

1) "אישה כי תזריע וילדה זכר..." (פרשת תזריע): לפי המפרשים, כשאישה מגיעה ראשונה לסיפוק מיני (שיא/אורגזמה) יש סיכוי טוב יותר ללידת בן. זאת מכיוון שבמצב זה מופרשים נוזלים בסיסיים (שאינם חומציים) בגוף האישה, ואלו מספקים תנאים טובים יותר לזרעים מסוג זכר, לעבור את הסביבה העוינת בנרתיק, ולהגיע ללא פגע, ובמהירות, אל החצוצרה- שבה מתרחשת ההפריה. לפי חלק מהדעות- גם מצב של חדירה ושהייה ממושכת ללא תזוזה יוצרת את אותו אפקט, שבו יש סיכוי רב יותר ליצירת ולד זכר. לאחר השהייה הזו, ניתן להמשיך כרגיל, עד לפליטת זרע.

2) ככל שמקיימים יחסי מין במועד הסמוך ביותר לביוץ (במידה והאישה יודעת מתי היא קרובה לביוץ, ואפשר לדעת זאת לפי שיטת המודעות לפריון), יש סיכוי רב יותר ליצירת בן. ולהיפך- ככל שהזרע צריך לחכות זמן רב יותר בסביבת צוואר הרחם, עד להפריה, יש סיכוי טוב יותר ליצירת בת. זאת עקב יתרונם של תאי הזרע ממין נקבה לשרוד ולהמתין בתנאי החומציות שבנרתיק.

3) בתנוחה בה האישה למעלה, או כאשר הזרע נשפך בחלק החיצוני של הנרתיק, ולא בחלקו הפנימי- הסמוך לפתח צוואר הרחם, יש סיכוי רב יותר ליצירת בת. זאת מכיוון שהזרע נשאר בנרתיק, בסביבה חומצית, ואלו ששורדים טוב יותר (הבנות), יצליחו במרוץ, משום שיש להם יתרון על פני המהירים, שמתקשים לשרוד לזמן ארוך בסביבה זו (הבנים).

4) ישנם כדורים להעלאת רמת החומציות בנרתיק, כדי לסייע ליצירת בת. ניתן לבקשם מהגניקולוג, או לשאול בבתי מרקחת.

5) ישנן דיאטות המתאימות ליצירת בנים, או בנות. יש לאכול על פיהן במשך תקופה מסוימת, לפני הניסיון לקלוט הריון. ניתן למצוא בספר של אודטה דנין, באינטרנט, ובמקורות נוספים.

6) שטיפות נרתיק על ידי חומץ טבעי מדולל בכמות גדולה של מים יגבירו סיכוי ליצירת בת.

7) כאשר גבר נמצא במצב של זמן רב ללא שפיכה של זרע, כגון בתקופת הנידה (וזה כולל אוננות/קרי לילה או כל הוצאת זרע), למשך כשבוע- שבועיים, הסיכוי ליצירת בת גבוהים יותר. ואילו- כאשר הייתה הוצאת זרע קודמת, בסמוך לניסיון להרות, יש סיכוי רב יותר ליצירת בן.

8) לצורך הגברת הסיכוי לבן- יש לקיים יחסי מין כמה שיותר פעמים בסמוך לביוץ, ואילו לצורך הגברת הסיכוי לבת יש לקיים יחסי מין 3-4 ימים לפני ביוץ, ואז לא לקיים שוב יחסים עד לאחר הביוץ.

9) תפילות! אך לפי מאמר חז"ל- רק כאשר אין עדיין הריון. כאשר הוא נוצר ונמצא בבטן האישה, אין להתפלל על הדבר העשוי. לפי חלק מהדעות- עד 40 יום מתחילת ההריון עוד אפשר לבקש...

להלן המתכון המתייחס לתיאוריה השנייה:

1) בסיום קיום היחסים על האישה לשכב על צד ימין, לצורך יצירת בן, ועל צד שמאל לצורך יצירת בת.

יש הטוענים שאין חשיבות לצד שבו שוכבת האישה, אלא למיקום שממנו יצאה הביצית- שחלה שמאל או שחלה ימין.

חשוב לזכור: אין כרגע אפשרות מדעית לענות על השאלה המסקרנת, בכמה מתכונים אלו מעלים את הסיכוי להשפיע על מין הולד, מעבר לחלוקה הטבעית, של כ50%. עם העדפה קלה לבנות.