צו הרחקה

חדשות כיפה עו"ד אריאל מלאכי 08/10/06 21:22 טז בתשרי התשסז

צו הרחקה

שלום

לפני חודש אמי הוציאה צו הרחקה נגד אבא שלי כי הוא נתן לה מכה והיא הייתה בבית חולים ועשו לה תפרים. הצו לשלושה חודשים וגם לקחו ממנו את הרישיון לנשק וכרגע הוא לא יכול לעבוד כי הוא עבד באבטחה. עכשיו הוא מחוץ לבית אצל אחותו. הוא כל הזצן מתקשר אלי ומבקש שאמא שלי תתקשר אליו כי אסור לו בכלל לטלפן אליה. אמא שלי לא רצתה לדבר איתו אבל הוא ממש ביקש ממני והטריד אותי ואש היא התקשרה והוא התחיל לאיים עליה. אמר שאם היא לא תבטל את התלונה הוא ייעשה משהו יותר גרוע.

אני רוצה לדעת אם היא תבטל את התלונה יחזחרו לו את הנשק או לא? השוטר אמר לי שלא אבל אני לא בטוחה, וגם אני רוצה לדעת איך אפשר להעריך את צו ההרחקה לעוד איזה 3 חדשים.

הוא מתקשר וצועק עלי ומפחיד אותי ואני לא יודעת מה לעשות אני נמצאת בין שניהם.

תודה רבה .



תשובה

צר לי מאוד שנקלעת למצב כזה. אולם אינני יודע את מלוא הפרטים ואין לי הכשרה מקצועית בתחומים אלה, אלא בהיבטים המשפטיים שלהם. המצב שאת מתארת רלבנטי לבעלי מקצוע אחרים. אינני יודע בת כמה את, ומה טיב הקשר שלך עם הורייך ומה מצבך. את יכולה לשוחח על כך עם אמך ולבקש את עזרתה. כדאי שתשקלו יחד פנייה מיידית לשירותי הרווחה ולמשטרה.

לשאלתך הקונקרטית, לא בהכרח יחזירו לו את הנשק אם התלונה תבוטל. ניתן להאריך את צו ההרחקה בפניה נוספת לבית המשפט, ולהרחיב את צו ההרחקה כך שיחול גם לגבי הקשר איתך.

אריאל

________________________________________

בדרך כלל הנתונים הבאים בשאלה אינם ממצים. בין היתר בשל כך, התשובה הינה בגדר מידע כללי ובלתי מחייב, ואין להסתמך על האמור בתשובה ללא ייעוץ משפטי

מתאים