פתיחת בתולין על ידי אוננות ונישואין לכהן

חדשות כיפה דפנה מאיר 16/02/11 12:03 יב באדר א'

פתיחת בתולין על ידי אוננות ונישואין לכהן

שלום דפנה

אני בחורה בת 14 (דתית לאומית)ואני מאוד אוהבת לאונן אני ממש נהנת מעצם המגע עם עצמי וגם הדיגדוג שנוצר מאוד נעים לי ואני עושה את זה בערך פעמיים ביום(אני יודעת שזה הרבה) וממש קשה לי להגמל מזה .

שמעתי שיש בעיה הלכתית עם אוננות לנשים רציתי לדעת אם זו חומרה או איסור

וגם רציתי לדעת אם מאבדים את הבתולין בעקקבות זה וכך אינני אוכל להתחתן עם כהן(אם כן אך אני יודעת שלא איבדתי אותו כבר?)

אשמח שתעני לי בהקדם אני ממש מודאגת



תשובה

בס"ד

לנערה המודאגת היקרה, שלום רב,

לגבי אוננות והלכה, תצטרכי לשאול רב, מפני שאיני רב, לשמחתי הרבה. אפשר לשאול באופן אנונימי באינטרנט דרך אתר מורשת או אתר ישיבה, או בכל דרך אנונימית שבה תבחרי.

אם את רוצה, את יכולה גם לקרוא עוד בנושא בפורום כאן באתר קולך, מפני שיש כבר הרבה שאלות של נשים ונערות בכמה גילאים בהקשר של אוננות נשים, ועניתי להן בהרחבה. יש גם תגובות של קוראות, וכך תוכלי להרחיב את היריעה.

לגבי קרום הבתולין- אם את מחדירה אצבעות - 3 אצבעות יחד לתוך הנרתיק, או אביזרים אחרים, אל המקום שממנו יוצא דם הווסת, ישנה סבירות גבוהה ביותר שכבר ביתקת את קרום הבתולין. ועם זאת, יש נערות ונשים שקרום הבתולים שלהן גמיש מאוד.

לגבי נישואין עם כהן - אישה שאינה בתולה, לאו דווקא אסורה לכהן. בפרט אם לא קיימה יחסי מין עם גבר אחר לפניו. אולם מאחר שגם זה עניין הלכתי, איני רואה את עצמי מוסמכת לעסוק בו, וגם על זה שאלי רב. בכל אופן, יש הבדל גדול מאוד בין אישה שאינה בתולה שביתקה את עצמה מכל סיבה שהיא (טמפונים, אוננות, ועוד), או פתיחת בתולין על ידי רופא, לבין אישה שקיימה יחסי מין עם גבר. יש בכך כמה הבדלים לעניין הלכה, לכלות, וגם לעניין שעליו שאלת.

אני מאחלת לך הצלחה בכל, ושפע של טוב, מדפנה מאיר