פתיחות ודברים שמפריעים

חדשות כיפה עזרא היידו 16/11/10 22:34 ט בכסלו התשעא

פתיחות ודברים שמפריעים

אנחנו יוצאים כבר תקופה של מס' חודשים ומאוד טוב לנו ביחד. הזמן עובר מהר, אנחנו נהנים ונראה שהקשר מתקדם לעבר חתונה. ישנה בעיה אחת שנראה שלא ניתן להתעלם ממנה ושנינו מעוניינים למצוא לה פתרון על-מנת ששנינו נרגיש יותר טוב ונפתור אותה אחת ולתמיד.

אנחנו התחלנו לאכול ביחד והתברר שבחלק מהזמן אני אוכלת בביסים קטנים ומכסה את הפה בזמן האכילה. זוהי צורת האכילה שלי פעמים רבות ואינה קשורה דווקא ליציאה יחד אתו, עם-זאת עבורו זה משדר חוסר נוחות שמעצבן אותו- חשוב לו שאני ארגיש ואשדר שנוח לי אתו. לא משנה כמה אני אומרת שנוח לי, התשדיר משדר אחרת ולכן הוא מתחיל שלא להרגיש נוח גם-כן. כמובן זה לא טוב שהרי אנחנו רוצים שלשנינו יהיה נוח ולכן השאלה: מה עושים במקרה שכזה? אנחנו רוצים למצוא פתרון מה כל אחד מאתנו יכול לעשות כדי שבעיה זו לא תעלה יותר ושנינו נרגיש נוח בזמן הסעודה... (חשוב לציין כי תגובה שכזו לא שמעתי מאנשים אחרים, זו הפעם הראשונה למרות שצורת האכילה דומה בין המקרים)



תשובה

שלום וברכה

לי זה נראה מאוד מנומס אגב אבל אני לא הדוגמא.

חשוב שתבהירי לו שנוח לך איתו, כי ממה שעולה מדברייך נראה שלו לא נוח איתך. על כן שאלי אותו אם הוא אוהב אותך גם כך והאם הוא מסוגל לכבד את דרך האכילה שלך. אם תשובתו חיובית אמרי לו שחשוב לך לשמוע את דעתו ושאת תהיי מודעת יותר לעצמך בעניין. ואם לא, אולי מוטב לשקול שוב את כיוון הקשר. לא כדאי למצוא את עצמך נשואה לאדם המנסה לחנך אותך לנימוסים והליכות. אל תתחמקי מהבירור החשוב עוד בשלב הזה. אני מקווה שתתגברו יחדיו ואם אין נורות הזהרה אחרות, שיהיה לכם במזל טוב

עזרא היידו MCI

מגדל אור- אימון יהודי וגישור ברוח היהדות

ezra@migdal-or.com