פרידה מבן הזוג

חדשות כיפה כולנו שדכנים 24/05/10 12:50 יא בסיון התשע

פרידה מבן הזוג

שלום.

שמי רותם ואני בת 23. הייתי בזוגיות מקסימה במשך שנתיים.

לפני יותר מחודש, בן הזוג שלי ואני דיברנו על המשך הקשר. אמרתי לו שטוב לי איתו ולא חסר לי כלום, ושלכן מן הסתם אני חושבת על העתיד.

לא משהו מלחיץ אבל אני דיי יודעת שאותו אני רוצה בחיים שלי.

הוא אמר שהוא עדיין לא חשב על זה כך (הוא בן 25.5, אגב) והרגיש ממש רע עם עצמו שהוא לא מספק לי את התשובה שמגיע לי לקבל.

הוא בכה ללא הפסקה באותה השיחה.

אמרתי לו שזה בסדר שהוא עדיין לא יודע ושאני לא לוחצת עליו לרגע לדעת. הוא אמר שיחשוב על זה ברצינות אם הוא רואה עתיד לקשר בנינו, וציין שהוא מאוד אוהב אותי ואני אהבת חייו.

לפני כשבועיים הוא אמר לי שהוא לא מפסיק לחשוב על זה ועדיין לא הגיע למסקנה. אמרתי לו שזה באמת בסדר ואני מוכנה לתת לו את כל הזמן שבעולם לדעת את זה.

הוא הגיע לביתי כשהוא מרוסק מבכי ואמר כמה שהוא אוהב אותי ורוצה אותי ואני כל החיים שלו, אבל הוא לא יכול לחיות עם זה שאני יודעת מה אני רוצה והוא לא. הוא טען שהוא לא מוכן לפגוע בי ככה ולא מסוגל לשאת את זה.

נפרדנו בכאב מאוד גדול.

גם בימים שלאחר הפרידה הוא התקשר כל הזמן אלי ולחברה טובה שלי בבכי היסטרי שהוא מרוסק ולא יכול בלעדיי, אבל עדיין נשאר בשלו.

ניסיתי בשבועיים האחרונים לגרום לו להבין אחרת.. כולם בסביבתו אומרים לו שהוא עושה את טעות חייו. הוא אומר שהוא לא סגור על כלום בחיים שלו ולא יכול לתת לזה לקרות איתי שוב.

באחת השיחות שלנו אמרתי לו שלא כדאי שנדבר יותר כי זה נגמר בנינו לתמיד ואני רוצה להמשיך הלאה בחיים שלי. הוא אמר לי: "אל תגידי לתמיד. אי אפשר לדעת מה יהיה. יכול מאוד להיות שאת כן האישה של חיי ושכן נועדנו זה לזו".

אני לא יודעת מה לחשוב או מה להסיק מכל זה.

כבר כמה ימים שאנו לא מדברים כלל.

אני לא יודעת אם לקוות שהוא יחזור בו, או להאמין שהוא כנראה הפסיק לאהוב אותי.

אני אוהבת אותו מאוד וקשה לי בלעדיו.

היו לו קשרים לפניי אך לא משהו רציני כמו מה שהיה בנינו בשנתיים האחרונות.

אני באמת רוצה להאמין שהוא יחזור בו ויבין איזו טעות עשה מלחץ שהכניס את עצמו, אך מצד שני אני לא רוצה להיאחז בזה.. אני רוצה להפסיק להרגיש את הריקנות הזו שבתוכי, אך בו בזמן משתוקקת שיתקשר ויחזור בו.

בתקופה הזו של הפרידה, הוא לא הפסיק להגיד לי כמה שהוא מטורף עלי וחולה עלי, דברים שהוא לא אמר כשהיינו יחד.

הוא אמר שהלוואי ויכול היה להגיד לי שהוא נפרד ממני כי לא היה לו טוב. הוא טוען שזו היתה מערכת יחסים מדהימה ושהוא התענג על כל רגע שהיה לו איתי ושהוא "מת" שנחזור וכ"כ רוצה אותי.

מדוע הוא סיים את הקשר אם הוא היה כ"כ מאושר בו?

מה לעשות?



תשובה

שלום

לפי דבריך הוא אמר "שהוא התענג על כל רגע שהיה לו איתי" אז יכול להיות שהוא אהב את ההרגשה שאת נתת לו כשיית לידו. את הערך המוסף.

כלומר, הוא אהב את עצמו, את ההרגשה הטובה שנתת לו ולא שהוא באמת אהב אותך. הוא אהב אותך בגלל שהוא אהב את ההרגשה שנתת לו.

עשית דבר טוב שנפרדת ממנו.

הוא צריך לפנות לייעוץ מקצועי שיעזור לו. אם הוא באמת חושב ורוצה להיות אתך ומבולבל ולא יודע מה לעשות. תגידי לו שאת מוכנה לחכות לו בתנאי אחד שילך לקבל טיפול וייעוץ ויחזור עם תושבה ברורה והחלטית תוך זמן מסוים.

בהצלחה

שמואל, כולנו שדכנים