פליטת זרע מוקדמת

חדשות כיפה דפנה מאיר 22/07/13 22:26 טו באב התשעג

פליטת זרע מוקדמת

שלום!

סליחה על השאלה אבל אני באמת חייבת...

כשאני עם בעלי אז הכל טוב ונעים אבל ברגע של שלב החדירה לא עוברת דקה וכבר יוצא לו... ונגמר.

זה קצת מתסכל אותי שהחיבור ביננו כל כך קצר ואני לא מספיקה להינות מכך אבל מצד שני אני כל כך לא רוצה להגיד לו את זה כי מסכן מה כבר הוא יכול לעשות ואני לא רוצה לגרום לו הרגשה לא טובה... האם יש לכך איזה רעיון שיוכל לעזור לנו?

תודה מראש!

נ.ב כמובן שבעלי החמוד משקיע גם אח"כ בחיבוקים ונשיקות.. אבל עדיין...



תשובה

בס"ד

לנילי היקרה, שלום ושמחה,

אני סולחת לך על שאלתך הנפוצה מאוד!

את מתארת בעיה נשית ידועה שקוראים לה "שפיכה מוקדמת". זוהי בעיה נשית, ולא גברית. מכיוון שלגבר אין כל בעיה גופנית/רפואית. מטרת הזכר היא להחדיר זרע לתוך הגוף של הנקבה. משום מה, הנקבה האנושית רוצה, ובצדק, ליהנות מהתהליך. גם הזכר האנושי מעוניין מאוד שהנקבה האנושית תיהנה מהתהליך, ומשקיע בכך מאמצים רבים מאוד, כפי יכולתו וידיעותיו.

אישה לא מרוצה, לא בהכרח תסכים לפעם הבאה. ועל כן יש חשיבות רבה להנאה הנשית מפעילות מינית. כל זה שונה מאוד מבעלי חיים. אמנם יש עדויות רבות על הנאה של חלק מבעלי החיים מזיווג, אבל אין מה להשוות בינינו לבינם מבחינת האינטלקט שמלווה את כל התהליך.

ועל כן, למרות שלא מדובר בבעיה רפואית, אלא בבעיה חברתית, העולם השקיע מאז ומעולם מאמצים רבים בללמד את גבריו לשלוט בשפיכה, ולעכב אותה. יש על כך תיעוד רב ועתיק בכל התרבויות. בימינו את יכולה לקבל מידע בנושא דרך האינטרנט (כמו שאת עושה ברגע זה), ולקרוא ספרים מקצועיים בתחום. באינטרנט חפשי "שפיכה מוקדמת", "פליטת זרע מוקדמת", "טנטרה". בספרות המקצועית קראי את הספרים "פז"מ", "הזוג הרב אורגזמי", "המיניות החדשה של הגבר", ועוד רבים וטובים.

בהצלחה!

מדפנה מאיר