פיוז קצר בשידוכים

חדשות כיפה כולנו שדכנים 04/05/10 02:49 כ באייר התשע

פיוז קצר בשידוכים

שלום רב,

אני בן 22 וכבר כמה זמן שאני סובל מפיוז קצר בשידוכים, זה קורה הרבה, מציעים לי מישהי זה נשמע בסדר אני אומר כן, הולכים לשאול אותה וזה לוקח כמה ימים ועד שמגיע התשובה החיובית של הבחורה אני כבר לא רוצה, כלומר אחרי שייבשו אותי במשך כמה ימים (וזה עוד במקרה הטוב היה פעם שייבשו אותי שבועיים).

לא מודיעים לי כלום ואני כבר לא רוצה, היה לי חשק בהתחלה רציתי להיכנס לזה הייתי מלא ציפיות חיכיתי, הלכתי לישון בציפייה לטלפון קמתי בבוקר דבר ראשון שעשית בדקתי את הפלאפון במשך היום אני קצת מתוח מסתכל בפלאפון הרבה, וחוזר חלילה הולך לישון בציפייה וכ'ו אחרי יומיים שלוש כאלה אני כבר לא מסוגל לסבול את המתח הזה וזורק, וזהו אני כבר לא רוצה לצאת איתה.

רציתי לדעת מה אפשר לעשות כדי להאריך את הסבלנות שלי בנושא הזה

תודה רבה



תשובה

שלום

זאת לא אשמתה של הבחורה ואולי גם לא של השדכנית. פשוט יש דברים שלוקחים זמן.

אם זה לוקח יותר מיומיים תתקשר למציעה ותשאל מה קורה. אין סיבה שתחכה שבועיים לקבל תשובה. למה אתה לא פנית קודם לשאול מה קורה?

בכל מקרה זה ניסיון טוב למידת הסבלנות. תדע לך שאחרי הנישואין תצטרך הרבה מהמידה הזאת. גם מבחינה זוגית וגם בעיקר מול הילדים. הילדים מכירים הכי טוב את כל הפיוזים של ההורים שלהם והם משחקים על הפיוזים של ההורים שלהם כמו על כלי מנגינה.

ואז מגיע הקטע שאתה הולך ללמוד חינוך ילדים ומגלה שזאת עבודה בפני עצמה, ולא פשוט בכלל. כי זה לא רק עבודה מול הילדים ומול בת זוגתך, בעצם הכל מתחיל קודם כל בעבודה שלך מול עצמך!

בכל מקרה, בפעם הבאה לא משנה מה קורה (בכל זאת תתקשר לשאול מה קורה אם זה מתאחר) אתה מבטיח לי שאתה קופץ למים ויוצא עם הבחורה לא משנה מה קורה??!

אני מחכה לשמוע ממך

המון בהצלחה גם בהמתנה וגם בפגישה עצמה!

שמואל

כולנו שדכנים