משיכה מינית

חדשות כיפה כולנו שדכנים 13/06/06 20:55 יז בסיון התשסו

משיכה מינית

שלום, אני בחור דתי חוזר בתשובה ונשאי ואב ל 2 תינוקות.

אני מאוד אוהב את אישתי ויש לנו חיים טובים.

הבעיה שלי היא שהיתי חילוני היתי חשוף המון לטליויזה ולסרטים לא צנועים. והיצר הרע עובד עלי מאוד חזק.

מאוד קשה לי לא לחשוב על נשים אחרות (למזלי השם עזר לי ולא הכשיל אותי באישה אחרת, למעשה ברוך השם לא היה לי קשר מיני עם אף בחורה חוץ מלאשתי) והיצר מפתה אותי לדבר ולצור קשר אם בחורות אחרות, ולצערי יש לי קשרי ידידות עם כל מיני בחורות, ואף נשואות (לא קשר מיני)

יש לי דחף עצום וכמעט בלתי נשלט לנשים אחרות ואף נשואת (כנראה שזה התיקון שלי) אני מאוד חושש שאכשל לבסוף אבל אני לא מצליח להפסיק, זה כמו להגיד למכור לסיגריות להפסיק לעשן.

לפעמים אני מפתה בחורות נשואות ויוצר איתן קשרים והגוף רוצה אף מעבר לזה, ובכוח אני עוצר את עצמי.

ככול שאני מתחזק יותר ולומד יותר תורה, היצר גדל והנסיון גדל.

בבקשה תיעצו לי מה לעשות, איך להתגבר.

זה קל להגיד פשוט להפסיק אבל באותו הרגע פשוט לא מענין אותי כלום ואני שוכח מהכול היצר משכנע ולבסוף אני נכנע.

תודה מראש.



תשובה

שואל יקר, ראשית אפתח ואומר כי מה שהנך מתאר הינו מאוד טבעי , וכל גבר שיאמר שאינו מסתכל או מעוניין להסתכל בנשים אחרות פשוט משקר. השאלה מה עושים עם הרצון, ראשית נלחמים בזה יום יום שעה שעה בדיוק כפי שתארת את ההתמכרות. כל מכור לסמים שנגמל יספר לך שבכ"ז זוהי מלחמה יומיומית והרצון לא נעלם. בנוסף אני ממליצה לך להכניס כמה שיותר עניין וריגושים בזוגיות ובקשר האינטימי בינך לבין אישתך וזאת כמובן במסגרת ההלכה. ככל שחיי המין שלך והאבה שלך לבת זוגתך יהיו עשירים המלחמה היומיומית ביצר תהיה קלה יותר.

כמו כן רצוי אולי לתת לעצמך כללים שיסייעו לך להמנע מהסחף, למשל אם אתה מפתה הנשים באינטרנט אז תעצור עצמך מלהכנס לצ'אטים באינטרנט לגמרי, כלומר תשים את הגבול הרבה לפני הגבול של לא לגעת ובכך המלחמה תהיה קלה יותר כי בעצם תלחם בלא לשוחח עם אישה במקום להלחם בלא לגעת בה.

בהצלחה רבה

אלישבע פרידמן

יועצת זוגית