מה קורה לי?

חדשות כיפה נחמה קירשנבאום אבינר, מכון שילה 17/10/06 20:01 כה בתשרי התשסז

מה קורה לי?

ב"ה

שלום!

אני מרגישה שקורה לי משהו שחוזר על עצמו ומקשה עלי כל פעם . אודה לכם אם תוכלו להבהיר לי את הדברים, כי זה ממש מעיק עלי. אז ככה:

הייתי בחנות לגבי עבודה, באחת הערים. החנות נמצאת במקום מרכזי בעיר. כשהייתי שם הרגשתי פתאום מאוד בודדה , שאין לי חשק לעבוד שם כי אין לי אף אחד בעיר, ואני מרגישה שהכל כבד עלי- אפילו למצוא לעצמי חברה שם אין לי חשק. כשיצאתי משם היה לי כאב ראש ולחץ בעיניים. (זו עבודה עם קהל והרגשתי שזה משהו שלא ממש "אני")אבל עשיתי את זה כי אני מנסה לעשות שינוי בחיים שלי וזה קשה לי! הבעיה היא שאני רוצה שוב לחזור לשם בשביל ללמוד משהו, ואני שוב חוששת שזה יקרה לי במסגרת האחרת. אני מרגישה שאם הייתי עם משהו שטוב לי איתו הייתי מרגישה אחרת. עצם זה שאני צריכה לבנות לעצמי את הדברים לבד ולהכיר אנשים לבד זה ממש מכניס אותי לדיכאון, כי אני ממש רוצה קשר עם אנשים.

בעיה נוספת שקשורה לכך היא שהקשר עם האנשים במסגרת הזו לא ממש רציני ואני חשה שאני זקוקה מאוד לקשר חם. להרגיש שאני רצויה במקום. אני חוששת ללכת ללמוד במסגרת הזו כי אני לא אתמלא מבחינה רגשית לעצמי. אני חושבת על מסגרת לימוד שאוכל לקבל גם מהבחינה הזו ואני לא יודעת לאיזה כיוון לגשת.(אציין שאני כבר אחרי לימודי מקצוע ואני מחפשת עבודה במשהו אחר.)



תשובה

שלום לך

לא ציינת פרטים חשובים כמו הגיל שלך ועוד.

מתוכן דברייך נשמע שיש לך סוגיות לברר עם עצמך - על עתידך, על קשרים שיש לך וגם אילו שאין לך, על חרדות שמתעוררת במצבים הנתפסים על ידך כמלחיצים וכד.

חבל לתת לכל הנושאים הללו לבעבע בתוכך ללא דרך טובה ובונה לעשות בהם סדר.

יעוץ יכול מאד להועיל לך הן ברמת ההרגשה והן ברמה הפרקטית.

אני ממליצה לך ליצור קשר עם מכון שילה ויפנו אותך למשהו הקרוב לאיזור מגורייך.

הרבה הצלחה

נחמה קירשנבאום אבינר, מכון שילה