מה קורה לי?

חדשות כיפה מרב אושר 24/02/08 20:54 יח באדר א'

מה קורה לי?

שלום!אני בחור בן 25,נשוי ויש לי ילד מתוק בן 11 חודשים. אני בא מבית שנחשב בית-טוב,אם כי עברתי הרבה תהפוכות-(הורי נפרדו וחזרו אחרי שנים של משבר, אחד מאחי התפרצה מחלה נפשית,ועוד.. אני אישית היתי ילד טוב ירושלים,מעולם אף אחד חוץ מחבריי הטובים לא ידע כלום,הלכתי לישיבה גבוהה וממש לא הסתדרתי,ולא למדתי.מצאו אצלי ליקויי למידה,שאיתם ניפנפתי שנים ככסיבה לאי הצלחתי בישיבה(למרות שמאד רציתי)וסיבת עזיבה יחידה מובחרת בצבא.(שם ההרגשות לא נגמרו). הדרכתי בפנימיה,אח"כ הדרכתי בבי"ס שדה-והיה מדהים! התחתנתי עם מישהי שאני אוהב ששידכו לי-ומהרגע שהתארסנו התחיל להיות קשה-היא תמיד היתה במתח,ולא היה לה מצב רוח לצאת,אחרי החתונה היא היתה בסוג של דכאון,שהיא חושבת שהוא חלק מההריון שנכנסנו אליו ישר אחרי החתונה.,אולם עם הזמן זה השתפר. אני כרגע בסוג של בלבול.אני נוטה לעצבות,ומחשבות מיאשות ורעות על עצמי,אני רוצה להתקדם ולשמוח,ואני לא יודע כ"כ מאיפה זה בא לי.אני מתחיל לחשוב על דברים בגישה של עצב ועלבון דבר שהרבה זמן לא היה לי. אין לי מושג ממה להתחיל. יש בי רצון עז להיות בריא ושמח.



תשובה

שלום לך

נראה כי אתה מוטרד מהעדר כיוון ויעוד ברור לחייך דבר המביא למחשבות רעות ועצב.

יתכן מאוד שליקוי הלמידה שלך השפיע רבות על חייך, הרבה מעבר למה שנראה לך כתרוץ..

ללקוית למידה(ולבעיות קשב וריכוז) השפעות רבות על חיינו האישיים, המשפחתיים והמקצועיים ולא רק כמו שניתן לחשוב שיהיו להן רק בתחום הלימודי.

יש רמז ברור ליכולת שלך לבצע ולהנות ממעשיך והם מתמקדים כנראה בכוחות וביכולות שבאו לידי ביטוי בעבודתך בבית ספר שדה.

נראה כי כדאי שתגיע ליעוץ שסייע לך להבין ולהכיר את יכולותיך כמו גם את קשייך וללות אותך ואת אשתך בדרך למימוש היעדים שתבחר. כשתדע לאן אתה הולך תוך הכרות עם יכולותיך ומוגבלויותיך (כמו כולנו) תוכל להשיב לעצמך את התחושת ההתקדמות והשמחה אותה אתה חסר כעת.

בהצלחה, מרב