מה יהיה....????

חדשות כיפה כולנו שדכנים 19/04/05 21:39 י בניסן התשסה

מה יהיה....????

הייתי בקשר בערך כ- 4 חודשים כשבמהלכם נפרדנו וחזרנו לפחות פעמים בגלל רצונו של הבחור לחשוב ( פעם אחת פסק זמן ופעם אחת פרידה ) שאחריה הוא ביקש לחזור. אחרי שחזרנו היינו ביחד עוד זמן מה ואז לא הייתה לי ברירה ולמרות שמאוד רציתי להמשיך הוא כל הזמן אמר לי שהוא מתלבט ואני אמרתי בסדר מותר להתלבט אבל אם אתה נמצא בקשר זה בגלל שאתה רוצה להשקיע בו ולקדם אותו וכשהוא אמר שהוא לא יודע אני אמרתי דיי, שאין טעם להמשיך ככה והוא הסכים. ונפרדנו. הבעיה היא שאני מאוד אוהבת אותו ובתוך תוכי נראה לי שזה כנראה צריך להיות הזיווג שלי, אבל מה לעשות שהוא לא רואה את זה, עכשיו כ"כ קשה לי ... אני לא יודעת מה לעשות, אני יודעת שאני לא רוצה אותו במצב הזה- שהוא לא רוצה! אבל אני כ"כ רוצה שהוא ירצה... ואני גם לא יכולה לשבת ולחכות לו. אבל אני כל הזמן חושבת רק עליו. ומצד שני אם הוא יבקש לחזור אני לא יודעת מה לעשות כי הוא פגע באמון שלי כבר יותר מידי פעמים אז למרות שאני רוצה אני לא חושבת שכדאי כי אם הוא יעשה את זה שוב ושוב אין לי כח לזה... והאם כדאי להתקשר לפני החג להגיד חג שמח? אשמח מאוד אם יהיו לכם קצת תשובות בשבילי כדי לצאת מהמצב המבאס הזה. זהו שיהי לכולנו חג פסח כשר ושמח ושלא נדע יותר עצבות.

תודה מראש... אלמונית



תשובה

אלמונית יקרה,

את מאוד מבינה לליבך השבור. את חווה התאהבות ולצערך בן הזוג לא נענה לך. אני יודעת שזה לא מנחם אבל בכ"ז רבים וטובים חוו זאת ובאיזשהו שלב זה עובר.

חשוב שתבחני את עצמך באופן רציונלי מדוע כל ךכ ברור לך שהוא בן זוגך. ואם אכן כל תכונותיו מתאימות לך ככפפה על היד ואין זאת רק התאהבות חיצונית של הפרשת כימיקלים מגופך, אזי אולי כן כדאי לשקול נסיון בוגר אחרון. נסיון בו תזהרי לא לחשוף את רגשותיך יותר מדי שמא תרתיעי אותו. אלא לומר לו באופן שכלי , כי חשבת הרבה וממש נראה לך בן אדם מתאים ורצית לבקש ממנו לשקול שוב לנסות לבנות ביחד זוגיות.

אני לא חושבת שכדאי להמנע מדברים שמא נפגע. אז מה נשאר בבית כי אולי ייפול עלינו מטוס? אם את מאמינה בקשר תנסי שוב. אבל כמו שאמרתי תלכי בין הטיפות ואל תציפי אותו באהבה כל עוד הוא אינו בשל.

חג שמח זוהי התחלה טובה, אבל רק אחרי שבחנת את הנושא באופן שכלי ועמוק. ואז תוכלי לזרוק לו שבהזדמנות היית רוצה לדסקס עימו.

האותו מחשבה עמוקה עם עצמך, תקבלי גם החלטה שזו הפעם האחרונה לנסות ליצור עימו ובמידה ולא, באמת תנסי להמשיך הלאה.

בהצלחה רבה

אלישבע פרידמן

יועצת נשואין

קריית אתא/מורשת