למרב אושר-שאלה מבלבלת...

חדשות כיפה ד"ר צבי מוזס, מכון שילה 19/06/09 12:34 כז בסיון התשסט

למרב אושר-שאלה מבלבלת...

היי.אני בת 23 עוד מעט וגיליתי משהו שקצת מטריד אותי... אני לא החלטית ואנשים מסוגלים לערער אותי בקלות על החלטות שאני מבצעת.

הנושא שמעסיק אותי עכשיו וב3 שנים האחרונות זה מה ללמוד. ועל אף שזה לגיטימי אני מרגישה שאצלי זה ממש... אני אראה חברה באוטובוס שתספר לי מה היא לומדת ואני ישר אלך לראות באינטרנט פרטים על זה.. משהו מפחיד. החלטתי ללמוד משהו בתחום הבריאות שלפי השוק אין בו הכנסה כספית מי יודע מה אבל הוא טיפולי ויש לאן להתפתח אך עדיין.. אני לא שלמה עם שום דבר ומלחיץ אותי שאנשים לומדים דברים אחרים.. ניסיתי כמה פעמים בחיים לעבוד בעבודות שלא עניינו אותי ומאוד מהר גיליתי שיעמום , ביאוס ולא יכלתי להמשיך. לכן החלטתי שאני חייבת ללמוד משהו שיעניין אותי ויתן לי תמריץ אף אני גם דואגת לפרנסה.. זה 3 שנים שצריך להשקיע אותם על משהו ומרגיש לי כמו הימור להשקיע אותם על המקצוע הלא נכון..

נרשמתי כבר כמה פעמים לפני ההחלטה הזאת ומפחיד אותי איך אני אתמודד עם החלטות הבאות בחיים כמו בעל וכו.. אני תמיד נלחצת אם אני עושה את הדבר הנכון ועושה על כל דבר עבודות חקר קודם.. כמו בחירת שרות לאומי.. לימודים.. למה זה ככה!



תשובה

שלום רב,

קשה לדעת למה זה ככה, אבל טוב שאת מודעת לכך שמשהו באישיות שלך לא מספיק מגובש וחזק. במידה ואת מרגישה שקשה לך להתמודד לבד רצוי לפנות לטיפול.