ללא נושא

חדשות כיפה ד"ר צבי מוזס, מכון שילה 08/08/06 12:47 יד באב התשסו

ללא נושא

שלום וברכה!

אני נשואה מזה חצי שנה וברוך ה' מרגישה ממש ממש טוב ושמח עם בעלי חוץ מדבר אחד שכבר מההתחלה ממש מכביד עלי וניסיתי לפתור אותו אך כנראה ללא הצלחה אז אשמח אם תיעצו לי::

אני בחורה מאוד חמימה שאוהבת לבטא את הרגשותיה וגם מבינה עד כמה זה חשוב וכיף להגיד דברים טובים לשני..

אבל במשך הזמן שמתי לב שבעלי משום מה אינו מחמיא לי סתם ככה לפעמים כשאנחנו ביחד..

אז הוא אומר כמה מילים טובות אבל אני ממש משתוקקת לשמוע איזה מילה סתם ביום רגיל לאו דווקא כשאנחנו ביחד ולפעמים כשאני לא שומעת את המילים האלה זה ממש מעליב ונותן לי הרגשה מאוד רעה.

בשבועיים האחרונים גילתי עד כמה הבעיה הזו באמת התעצמה עקב גיוסו של בעלי למילואים במשך כשלושה שבועות בהם הוא שהה שם חשבתי שאולי כשהוא נמצא רחוק מהבית אז אולי הוא ירגיש צורך להגיד משהוא אפילו סתם אבל זה לא בא..

ואז הוא השתחרר לשבת ובשבת הזו ציפיתי שהוא יגיד 2 מילים, שאני כמובן אמרתי אותן כי באמת באמת הרגשתי אותן,התגעגעתי אליך, אבל הוא לא אמר שום דבר...

ממש ממש התלבטתי ועד עכשיו אני בהתלבטות מאוד קשה איך ואם בכלל להגיד לו את מה שאני מרגישה למרות שהיה פעם אחת שאמרתי לו שמעצם היותי בת אני צריכה יותר את המילים הטובות האלה ממנו אבל אני רואה שזה לא כ"כ מועיל ואותי זה ממש ממש מעציב ומתסכל...

אני גם חוששת שהוא יחשוב שאני מחפשת מחמאות או משהוא כזה אבל באמת זה ממש לא זה נראה לי שזה צורך בסיסי של כל אדם ובמיוחד של אישה...

תודה מעומק הלב



תשובה

שלום רב,

אכן יש הבדל בין גברים ונשים בכלל בנושא הרגשי ופרט ביכולת לבטא רגש ולומר מלים חמות.קיימים גם הבדלי אופי ויתכן שבעלך יותר מופנם וחסום.

היות ולפי התיאור שלך בבסיס את מרגישה ממש טוב ושמח, כדאי לקחת את הנושא בפרופורציות ולא לפתח רגשות עצב ותיסכול.

תנסי לפתוח את הנושא איתו, להסביר את רגשותיך ולברר כיצד הוא מרגיש.מדובר בתחילת הנישואין שלכם, ולפתח זוגיות בה יש הבנה והתאמה לוקח זמן.

בהצלחה.