ללא נושא

חדשות כיפה ד"ר צבי מוזס, מכון שילה 27/07/05 12:41 כ בתמוז התשסה

ללא נושא

שלום וברכה!

בהמשך לשאלה ששאלתי אתמול- מצורפת בסוגריים ולתשובה שקיבלתי רציתי לברר דבר נוסף, אני כבר בת 21 בעוד כחודש השאלה היא אם זה משהו שיכול עוד להיפתר בהמשך ללא סיוע או שכבר כדאי ללכת לפגישה עם איש מקצוע? ואם אכן יש צורך בפגישה עם איש מקצוע אם יש באפשרותך לכתוב לי שמות של אנשים כאלה. שוב תודה ויישר כח!:

השאלה שנשאלה אתמול:

(אני פשוט איומה!!!!

בכל פעם שמתכננים משהו (_מסיבה טיול וכדו') אני מסכימה לצאת כי אני באמת רוצה לצאת ולהנות אבל תמיד תמיד ברגע האחרון, שניה לפני שצריכים לצאת אני מתחרטת וכמעט מבטלת הכל (אם אני מצילחה אני משתדלת מאוד לבטל) או כשאחותי וגיסי או אורחים אחרים מגיעים או שאני מאוד מעוניינת שהם יתארחו וישנו בחדר השינה שלי ואז ברגע האחרון מתחרטת ופשוט נכנסת לדכאון מזה (ודואגת שכל העולם ירגיש...) או שמלכתחילה אני דואגת שאף אחד לא יעיז לחשוב אפילו לשכן אותם בחדר שלי. אשמח מאוד אם תוכלי לומר לי ממה נובעת הבעיה וכמן כן מה ניתן אם בכלל לעשות עמ"נ להפתר ממנה.

תודה מראש ובהערכה, חנה

תוכן התשובה

שלום רב,

אינני בטוח שאכן את "איומה", אך נראה שיש לך בפנים קונפליקטים שעדיין לא פתרת ולכן התוצאה היא התנהגות סותרת של החלטה וביטולה וחוזר חלילה. הקונפליקט מתמקד כנראה בעד כמה יש צורך לבטל עצמך לנוכח רצון הזולת, ועד נכון לשמר את הצרכים האישיים שלך. לעתים מדובר בבעייה זמנית שעם הזמן והתפתחות האישיות נפתרת, וזה גם תלוי בגילך ובשלב בחיים בו את נמצאת. לעתים מדובר בבעייה יותר בסיסית הדורשת סיוע חיצוני, של משפחה, חברות או יעוץ מקצועי. בכל מקרה פגישה אחת עם איש מקצוע כדי להעריך את גודל הבעייה עשויה לעזור.)

בהצלחה.



תשובה

שלום רב,

לא הזכרת מה מקום מגוריך. בכל מקרה, על מנת לתת לך מענה לאיש מקצוע מתאים תוכלי להתקשר אלינו

03-5328114 או 052-3362310