לא נהנית ממין

חדשות כיפה דפנה מאיר 08/11/10 13:13 א בכסלו התשעא

לא נהנית ממין

לא תמיד אני מצליחה להנות מיחסי אישות.

מראש יש לי רתיעה מהענין. אני מניקה וייש לי התקן.אבל גם לפני ההתקן היה לי קשה.

ההריונות הן התקופה הטובה שלי.

כיצד אני יכולה לעזור לעצמי?

אני לא עייפה או לא אוכלת טוב. זאת לא הבעיה

תודה



תשובה

בס"ד

לרונית היקרה, שלום ושמחה,

כתבת שלא תמיד את מצליחה ליהנות מיחסי אישות. האם לפעמים את כן נהנית מהם? או שמא תמיד לא?

האם את סובלת מיחסי אישות, או רק אינך נהנית, כאילו מדובר בחוויה מקבילה לרחצת כלים?

ובנוסף, מהן ציפיותייך מיחסי מין, בהיבט של ההנאה?

כיצד לדעתך זה אמור להרגיש כשכן נהנים?

האם את רוצה ליהנות מיחסי מין? האם בן זוגך נהנה מיחסי המין איתך? ובכלל? האם את חווה ריגוש מיני והנאה מינית כשאת לבד? או שאין לך חשק מיני בכלל, בלי קשר לזוגיות? האם את ובעלך משוחחים בנושא? האם אתם מנסים יחד שיטות להגברת ההנאה?

אינני יודעת בת כמה את, וכמה זמן היה לך ליהנות ממין זוגי בלי להיות בהריון ובלי להיניק, ובלי להשתמש בהורמונים. יש יחסית מעט נשים בימינו בעולם המערבי שנהנות מהמצב הזה של חיים מיניים בזוגיות כאשר אין עליהן שום מיסוך הורמונלי, טבעי או מלאכותי. בהנקה ידוע שיש ירידת חשק מיני באופן טבעי. לגבי ההתקן- לא סביר, אבל אולי בכל זאת יש לך התקן מסוג מירנה (מוריד חשק, מפריש הורמונים)?

בהריון יש תקופות בהן יש יותר חשק, ותקופות בהן יש פחות חשק וגם זה דבר טבעי.

ושאלת השאלות, האם חווית אי פעם אורגזמה? אכן, זוהי שאלה לגיטימית. נשים רבות מכירות את המילה אך אינן יודעות איך זה מרגיש.

נשים שמתארות רתיעה ממין- מראש, כפי שתיארת שיש לך, קל וחומר. אין להן מוטיבציה לנסות להגיע לכוכבים. לא אוכל להיכנס איתך מעל גבי האתר לסיבות שבגללן את נרתעת ממין, אולם בלי כל ספק, אם את רוצה לעזור לעצמך, תצטרכי לפרק גם אותן לבד, או עם סיוע מקצועי.

אחרי שתעני לעצמך על כל השאלות הללו, שאלי את עצמך מהן תוכניותייך לעתיד. אם אחרי תום ההנקה הזו תהיה לך תקופת חיים כלשהי בה את רק את, בלי הורמונים למניעת הריון, ובלי להיות בהריון, ועדיין תרגישי שיש לך קושי מיני, כדאי לך לפנות לייעוץ מקצועי של סקסולוגית. יש גם סקסולוגיות דתיות טובות מאוד.

את יכולה לפנות כבר עכשיו, אם כי דעי שמצבך הנוכחי הוא נורמלי לחלוטין. לנשים רבות מאוד אין הרבה חשק בהנקה. ועם זאת, חשק אפשר לעורר גם בהנקה, כמובן.

בשאלה הקודמת באתר נתתי לאחת השואלות רשימת ספרים מומלצים לשיפור ההנאה המינית הזוגית. את יכולה לעיין ולרכוש לך מספרים אלו, כדי לשפר את החשק וההנאה ממין.

בהצלחה! מדפנה מאיר