כאבים בעת חדירות ראשונות

חדשות כיפה דפנה מאיר 16/08/12 20:17 כח באב התשעב

כאבים בעת חדירות ראשונות

דפנה שלום,

לאחר היסוסים במשך זמן רב שולחת לך שאלה..

אני לקראת אמצע שנות השלושים, נשואה ארבעה חודשים. במהלך קיום היחסים אני חשה בכאבים חזקים. בשל כך קיימנו יחסים מספר לא רב של פעמים, וכן אין לי מושג אם זו הייתה חדירה מלאה או לא.. העניין הוא שעובר עוד חודש ועוד חודש, והכאבים לא נרגעים, ההפך: נוצר אצלי פחד מסויים מהכאב, ואני מרגישה שהגוף נוקשה, למרות שאני מנסה להרפות וכו.. אני מרגישה שיש לי יובש בנרתיק, אולי זה תורם לכאב.

הייתי אצל רופאת נשים (לאחר הרבה אומץ מצידי..), ולאחר בדיקה אמרה שקרום הבתולים אינו נקרע עד הסוף ומשם הכאב, אבל שהוא גמיש ויכול להיקרע..

שאלתי היא מה ניתן לעשות על מנת להרגיע את הכאבים?... (ניסינו עזרקאין, שמן שקדים, ומשחת ky, אמבטיה מרגיעה, כוסיית יין וכו..)

דבר נוסף: אני מרגישה באופן כללי שלפני הנישואים הייתה לי תשוקה גדולה יותר ומשיכה אל בן זוגי. לא שמרנו נגיעה, אך היו לנו גבולות מאוד ברורים, אשר גרמו לי כנראה לריגוש, ודווקא עכשיו, כשהכל מותר (ואף צריך): לעיתים אין לי ככ עניין.

העניין הזה מטריד אותי מאוד. אני מאוד אוהבת את בן זוגי ויש לנו קשר מופלא. ואני רוצה מאוד מאוד להגיע לפתרון..

תודה! שמחה שאפשר לשאול אותך!



תשובה

בס"ד

לשואלת היקרה, שלום ושמחה,

אני יכולה להציע לך להתקשר אלי.

בקשי נא את הטלפון שלי מהנהלת האתר.

בסוף השבוע הבא, בעזרת ה', אסע ללמוד מדוקטור אורי לוי את הטיפול במקרים מהסוג אותו את מתארת, שבהם אין בעיה פיזית, אך יש כאב בחדירה.

אם תרצי, תוכלי לבוא, ואולי אפילו לא תצטרכי לשלם על הביקור.

ישנם סיכויים רבים שבפגישה אחת או שתיים,בעייתך תיפטר בעזרת ה'.

אנא התקשרי אלי ואפרט ככל יכולתי.

אם במקרה אנו מכירות, ואינך רוצה שאהיה נוכחת בטיפול, צרי קשר ישירות עם דוקטור אורי לוי (גר בפוריה), וסעי אליו, לפני שיחלוף עוד זמן ועוד משקעים ותסכולים לא נעימים.

בהצלחה בכל! מדפנה מאיר