כאבים בזמן חדירה

חדשות כיפה דפנה מאיר 05/01/12 11:40 י בטבת התשעב

כאבים בזמן חדירה

דפנה שלום!!

אני בת 29 ונשואה 9 חודשים אני ממש סובלת מכאבים בזמן חדירה הן בזמן קיום יחסי מין והן בזמן בדיקה שיגרתית אצל רופא נשים, הזנחתי את הנושא מכיון שראיתי שאף אחד מהרופאים שפניתי אליהם לא ידע מה הבעיה, כרגע אני בהיריון ראשון בחודש רביעי ואני ממש ממש ממש פוחדת מכל הבדיקות שיש ומהבדיקה עצמה. אין לי מושג מה יש לי וגם הרופאים שאני פונה אליהם מסתכלים עליי כאילו זאת הפעם הראשונה שהם נתקלים במקרה כזה. יש לי הפרשות סמיכות ולעיתים גם דלילות בגוון צהוב ולפעמים לבן, בריח חריף מאוד!! כשבעלי גומר בפנים אז זה שורף יותר. כמו כן חשוב לציין שלעיתים יש לי כאבים באיזור הנרתיק גם כתוצאה מגירוי מיני בלבד!!! אני ממש מפוחדת ואובדת עצות אין לי מושג איך אני עוברת את הלידה, אני אשמח מאוד אם תעני לשאלתיואם תצליחי לאבחן את הבעיה ולמצוא לי פיתרון אז בכלל אני אהיה המאושרת באדם!!!



תשובה

בס"ד

למזל היקרה מאוד,

ראשית אני מציעה לך לשלוח תרבית הפרשות מהנרתיק למעבדה פרטית, על מנת לראות האם יש לך איזושהיא פטריה מאיזשהוא סוג.

וגם חיידקים.

למה מעבדה פרטית? מפני שיוצא לי לראות כאחות קופת חולים, שהתשובות מגיעות מהר מדי, ולעיתים הן שליליות- כלומר מראות שאין כביכול שום דבר. זאת אף על פי שהאישה סובלת מאוד, ומתארת תסמינים של פטרייה.. מתוך מה שידוע לי, אילו שמרו את הבדיקה שבוע ויותר ורק אז היו מחפשים לראות מה צמח בתרבית, הרבה פעמים התשובה אכן יוצאת חיובית. רואים גם מה זה, ואפשר להתחיל לטפל.

אני ממליצה לך לפנות למעבדת "רפואה שלמה" של דורון ודניאלה שפי. מצאי אותם באינטרנט.

אם הם ימצאו שאין לך שום פטריה או חיידק פתולוגי, אפשר יהיה לבדוק הלאה, מהו אם כן הדבר שבגללו את סובלת. יתכן שיש לך דלקת, ותזדקקי למנוחה מיחסי מין וגם לטיפול אנטי דלקתי קצר טווח.

כמו כן, יתכן שאת סובלת מווגיניזמוס, או יותר נדיר, וסטיבוליטיס. קראי גם על תופעות אלו באינטרנט.

כמובן שיש אפשרות שיש לך גם פטריה, וגם דלקת וגם וגיניזמוס...

יש מקום רב לטפל בהצלחה בעזרת פיזיותרפיה של רצפת האגן במקרים אלו. אפשר גם בשיטת ביו פידבק, ובעוד שיטות. גם על ביו פידבק קראי והרחיבי באינטרנט.

אנא פני והתייעצי עם קלודין הטב בלום או טלי רוזנבאום, שהן מומחיות לעניין זה.גם אותן תמצאי באינטרנט,. נפלאות האינטרנט. כשמשתמשים בו נכונה, הוא כלי מדהים בעוצמתו ואיכותו.

בנוסף, את יכולה גם להתייעץ טלפונית עם ד"ר אורי לוי, ולשמוע ממנו האם יש לו דרך לעזור לך לאתר את הבעיה ולטפל בה.

מיותר לציין, גם אותו תמצאי באינטרנט. הוא גר בפוריה.

דווקא בהריון אין בדיקות וגינליות בדרך כלל. בלידה יתכן שתהיי במצב של אילחוש כזה שלא תרגישי כלום. לכן, גם אם תגיעי ללידה בלי פתרון, תוכלי לעבור אותה ללא כאב, בעזרת ה', אם הכאב הוא הדבר שבגללו את כל כך חוששת. יש היום אמצעים רבים להקלת הכאב בלידה. ויש גם סיכוי שאחריה הכאבים יפחתו. אולם בכל מקרה הייתי מציעה לך להתחיל לטפל בעצמך כבר עכשיו, ברגע זה.

אין מצווה לסבול.

אם תהיי המאושרת באדם, בין היתר בזכותי, אז גם אני אהיה המאושרת באדם. למרות שכבר עכשיו נראה לי שאני המאושרת באדם. תוכלי לשלוח לי זר פרחים וירטואלי...

בהצלחה בכל! מדפנה מאיר