יש לי מעצור ואי וודאות

חדשות כיפה כולנו שדכנים 22/11/11 22:18 כה בחשון התשעב

יש לי מעצור ואי וודאות

אני יוצא עם מישהי כבר חודשיים בערך רק שבשבוע האחרון אני מרגיש שיש לי איזשהו מעצור. ואני לא מבין ממה הוא..לקחנו שבוע הפסקה כדי להבין ומחר אני אמור לפגוש אותה ואני לא יודע מה לומר לה. אני לא יודע אם המעצור הוא ממני ממנה מהעבודה או מהמשפחה שיש שם ממש בעיות כרגע. מה אני עושה? איך אני מגלה ממה זה נובע? תודה

בבקשה תענו מהר שאוכל לפגוש אותה מחר ולומר לה החלטה אם ממשיכים או לא..



תשובה

חבל שאתה פונה אלי יום לפני, אנחנו עונים לשאלות כאן אחת לכמה זמן ולא מידית.

אני לא ממליץ לעשות הפסקה של שבוע כי זה לא עוזר בדרך כלל כפי שאתה מוכיח זאת לכולנו. אפשר לחכות יומיים-שלוש וממילא לפעמים יש 'הפסקות' של יומיים-שלושה בין פגישה לפגישה כך שאין טעם להכרזות של 'שבוע חופש'.

המעצור הוא אצלך! זה דבר ראשון, אז זה בטוח ממך ולא ממנה, כי היא לא אחראית למעצורים שנמצאים אצלך. יכול להיות שהמעצור נובע כביכול ממנה. אבל עובדה בטוחה היא שאתה והיא תתחתנו בע"ה בקרוב. ואם כן לכל אחד מכם יש בן זוג מתאים שלא יהיו לו בסופו של דבר מעצורים והוא יגיד - 'כן'.

לכן בטוח שאם יש לך מעצור הוא אצלך כרגע ולא אצלה.

כי זהו דבר סובייקטיבי ולא אובייקטיבי כפי שהסברתי. לכל אדם בעולם יש בן זוג שאין לו מעצורים כלפיו לגבי השאלה 'האם זה הוא/היא?'.

יכול להיות בהתחלה שיש מעצורים, חששות, פחדים. זה דבר טבעי. אבל בסופו של דבר צריך לקבל החלטה סופית! האם זאת היא? כן או לא? אחרי שמקבלים החלטה אין יותר שאלות. לא שואלים יותר לעולם את השאלה הזאת!

אני מציע ללכת לדבר עם חבר קרוב, ידיד נפש ומומלץ חבר שהוא נשוי. לא חייבים לספר לו את הכל. אבל אפשר להתייעץ איתו בלי שיבין שזה מה שאתה עושה.

לא קרה לך אף פעם שהתייעצת עם חבר והוא עזר לך מאוד. אמרת לו תודה והוא לא הבין בכלל על מה?

מישהוא שיכול לעזור לך לעשות סדר. לחדד את השאלות והתשובות. להיות קצת אובייקטיבי ולהסיר את הערפל שנחת עליך.

בהצלחה

ובשורות טובות

שמואל, כולנו שדכנים

נ.ב. בפשטות - אם אתה לא מוצא סיבה ברורה, נכונה ואמיתית לומר לה 'לא' תגיד לה 'כן, אני אולי לא בטוח עדיין אבל ממשיכים...' ואתה חייב לקנות לה מתנה (סמלית אפילו) כאות תודה על כל הזמן הזה שהיא המתינה לתשובה שלך!!!