חרדות-נא לפרסם

חדשות כיפה מכון פועה 07/07/08 20:04 ד בתמוז התשסח

חרדות-נא לפרסם

שלום רב

אני בחורה רווקה בת 24 אך טרם מצאתי את החצי השניוכל זה מכניס אותי לחרדות ופחדים שמא אני לא אתחתן ואשאר לבד וזה לאור העובדה שהרבה מחברותי עזבו את הקן וכבר מקימות את ביתן ואני עדיין בחיפושים אך טרם מצאתי....

עוד מפחידה אותי העובדה שהמחזור החודשי שלי לא כל כך סדיר(איחור של שבועיים,שבוע מהמועד אך זה לא תמיד כך)וכן לעיתים יש ליכשבוע לפני המחזור ממש מעט הפרשה צהובה-חומה-אדמדמה

וזה מעסיק אותי רבות אני מכניסה לעצמי שטויות לראש שיש לי בעיות וכדומה

איך אפשר לצאת מזה?האם יש סיבה לדאגה שבגיל 24 המחזור החודשי לא כל כך סדיר?האם זה יכול להעיד על בעיות של פוריות בעתיד?

אבל מצד שני אני אומרת שלרוב הנשים אין מחזור חודשי סדיר ובכל אופן הרו....

איך אפשר להתגבר?זה מאוד מעיק!ומביך....



תשובה

שלום וברכה,

קראתי בקשב את שאלתך ודבריך, ואין ספק כי הדרך הטובה ביותר לענות היא ע"י שיחה ישירה עם כתובת או דמות שאת מכירה ותוכלי להשיח את ליבך, כתובת שתשמע ברוב קשב אבל תוכל גם לסייע ולענות ומעבר להכל להרגיע.

בכל אופן אענה בתמצית על הנקודות שהועלו.

א. מחזור לא סדיר הינו אכן תופעה נפוצה ואין הדבר צריך להוות דאגה או חשש, יתרה מזו, אם אכן את חוששת, אולי היה כדאי כי תפני אל רופאת נשים על מנת שתשמעי ותרגעי ממקור מוסמך או לחילופין תוכלי לפנות אל המכון או אל כתובת הבקיאה בעניינים אלו ולאחר שהפרטים יהיו מלאים - נוכל גם להרגיע.

ב. בנים ובנות רבים מחפשים את הקשר והבן זוג איתו יבנו את הבית אליו הם מייחלים, עיני הכל נשואת לכך ואכן יש הרבה מאוד כיצד ומה להדריך, איך להתמודד עם התקופה, איך לעבור ימים אלו, כיצד להתכונן ועוד.

מחשבות יאוש אינן עוזרות ואינן יעילות, ויש לתעל את הכוחות לעשיה ולטוב.

שיחה טובה, עצה והדרכה יוכלו ללא ספק לסייע.

בהצלחה רבה ובשורות טובות במהרה

אודי רט

רב משיב מכון פועה