התנתקות ופתיחת ערוץ חדש

חדשות כיפה כולנו שדכנים 04/04/09 22:52 י בניסן התשסט

התנתקות ופתיחת ערוץ חדש

השלום וברכה, שמי שירי ואני נמצאת בבעיה ואשמח מאוד אם יהיה באפשרותכם לסייע לי ובכן לפני כשמונה חודשיים יצאתי עם בחור שאפשר לומר שענה על כל מה שחיפשתי בבן הזוג שלי מבחינה רוחנית ערכית ומבחינה גשמית.

והקשר בנינו היה מאוד טוב ואפילו הייתה הידברות על חתונה וכל הסובב אותה אומנם לא נעשה אירוע מחייב כדוגמאת אירוסין או קביעת תאריך אך הייתה הידברות מתמדת ורצינית סביב העניין אחרי קשר של שלושה חודשיים.

אך פתאום כרעם ביום בהיר הבחור החליט שלא מתאים ובשלב ראשוני זה החל כפסק זמן ולימים הגיע לפרידה סופית, תהליך הפרידה נעשה משני הצדדים בצורה מאוד בוטה ולא נעימה, נפלו שנינו בלשון הרע רכילות ולטעמי אפילו אולי בהוצאת שם רע אחד על השני, כעבור תקופה מסויימת אחרי הפרידה הרגשתי כי אין לי אפשרות לצאת עם אחר משמע חסימה נפשית, הייתי יוצאת לדייט אך בתוך תוכי ידעתי שזה סתם כי הרגשתי שהבחור ממנו נפרדתי הוא שלי וזאת רק ירידה לצורכי עלייה מצד שני ידעתי שהוא לא מעוניין כי בכל התקופה אחרי הפרידה ניסתי בדרכים שונות ליצור ולבנות את הקשר מחדש אך לשווא הוא היה כבר במקום אחר לגמרי...

לימים כיום אחרי תקופה של כשמונה חודשים אני עדיין מ רגישה את אותו המחסום שמעקב אותי למרות שניסיתי לחדש את הקשר ואני יודעת שהוא לא מעוניין הוא המשיך קדימה בחייו ואני כאילו עומדת מאחורה מנסה לקרוא לו והוא בכלל לא שומע/מגיב ומאוד קשה לי כי ממילא כמות הצעות לא כזו גדולה אך גם הצעות שמתאימות לי אני יוצאת רק כדי להשתיק את המצפון כי זה לא זה וההוכחה לכך היא שתמיד אחרי שתיים שלוש פגישות זה נגמר וברב הפעמיים לא כי אני לא רוצה כי משהו בפנים אומר לי זה לא זה...

וכל פעם המצפון מוצא סיבות אחרות לחזק בי את ההחלטה שזה לא זה וגם כבר שאני רוצה הבחור לא מעוניין ממניעים כאלה ואחרים ואני מאוד מבולבלת כי אני מרגישה שהקשר הנ"ל פשוט חסם אותי מכל הבחינות וסגר לי את כל הדלתות כי לפני הפרדיה הייתי מ אוד פורחת ודומננטית ,עם חויך אמיתי על פני עובדת במה שאהבתי, לומדת מטיילית ונהנת מפלאי הבריאה מאז הפרידה החיוך שלי הפך להיות מוחצן ולא אמיתיוהכל פשוט תקוע כאילו יש עלייך איזה עין הרע או משהו שחוסם ומעכב ניסיתי את מרבית הסגולות למציאת הזיווג אך לשווא בנוסף עשיתי פדיון נפש כבר פעמיים ואפילו שיניתי את שמי בהמלצת אחד מגדולי הרבנים אך זה לא עזר ואני ממש צריכה הכוונה ועזרה כי אני ממש חוששת למצוא את עצמי בגיל 30-35 רווקה שלא מצליחה להשתחרר מאהבה ראשונה ותקועה בבועה הזאת.

בעבר ניסיתי לפנות למתקשרת על מנת להתייעץ בעניין והיא אמרה כי עלי לפנות לגרום נטרלי חיצוני לקבלת סיוע כי חברה/הורים וההידברות על העניין שלא עם בעל מקוצע מקלה אך לא תוכל להוציא אותי מהפלונטר בתוכו אני מצויה.

אשמח מאוד אם תוכלו לסייע בעיד ולהכווין /לתת עצה תודה מראש ,תזכו למצוות ונשמע רק בשורות טובות.



תשובה

שלום

לא ציינת בת כמה את ולאיזה מגזר את משתייכת, וחבל.

פדיון נפש, שינוי שם, מתקשרת (דווקא אני אני מסכים איתה, אבל מה זה מתקשרת?) נראה לי שטויות. לא פותרים בעיות כאילו בעזרת שינויים קוסמטים.

האם הלכת לייעוץ או לפסיכולוגית? את צריכה להשתחרר נפשית מהבחור הזה והדרך היא לפנות לפסיכולוגית שתעזור לך לעשות זאת. וכמה שיותר מהר יותר טוב.

דבר שני, תפסיקי לצאת עם בחורים. חבל על הזמן שלך ושלהם וזה אף מזיק לך. אין מה לדבר עם לצאת עם בחורים לפני שאת מנקה לעצמך את הראש בעזרת ייעוץ פסיכולוגי.

במקום לצאת עם בחורים, תלכי לסדנאות בזוגיות לרווקות, לשיעורי תורה, או אפילו לחוג התעמלות, וכו'.

בהצלחה

שמואל, כולנו שדכנים