התלבטויות שונות

חדשות כיפה נחמה קירשנבאום אבינר, מכון שילה 26/12/06 23:17 ה בטבת התשסז

התלבטויות שונות

שלום...

אני בחורה מבית של חוזרי בתשובה,התחתנתי בגיל צעיר מאוד ולאחר שנה היתגרשתי בגלל סיבות אישיות,הכל התחיל משם בערך לפני שנה,מאז הגירושין אוחז בי פחד נוראי וחוסר החלטיות,אני מיתלבטת כימעט בכל דבר,ואף איני מרוצה מההחלטות שקיבלתי,התחלתי לחזור בתשובה הייתי בסמינר של "ערכים" היה מדהים ואף ניכנסתי ללמוד במדרשייה בירושלים אך רק דבר אחד הוציא אותי משם זה הפחד,לאחר גירושיי היו לי פחדים בלילות,מן ניתוק הנשמה מן הגוף,בכל אופן עזבתי את המדרשה לאחר שבוע ניכסתי לאחר מכן לשידוך מאוד מתוסבך וניתקתי אותו כי היה לי קשה לבנות רגשות,ניסיתי אך ללא הצלחה,לאחר מכן החלטתי שאני אלמד אולי אשתנה במשך הזמן ניכנסתי ללמיודים אקדמיים במוסד חילוני,היה קשהההה מאוד ,הפעם הסיבה שלי לעזיבה הייתה האוירה החילונית אשר העיקה עליי,כרגע אני מובטלת,גרה אצל ההורים ,מרגישה חסרת אונים,מרגישה שאני לא שווה כלום,מרגישה שלא אצליח לעולם,אני כ"כ רוצה להישתנות לשנות את מידותיי ולהרחיב את האופקים שלי,את ההשכלה והידע ואף לעלות בסולם התשובה,אני רוצה לבנות מישפחה.. אולי אני רוצה יותר מידי ודורשת מעצמי הרבה,אך מאוד רוצה להגשים את כולם,אנא עזרו לי ,תנו לי עצה מה עליי לעשות בחיי...?

ממה להתחיל קודם?ואיךךךך?

רוב תודות



תשובה

שלום לך

סוף דברייך כי את רוצה מעצמך יותר מדי אכן נכון, בכל אופן לכרגע. אדם השרוי בפחדים לא יכול להתקדם ברוחניות, בגשמיות ובקשרים בין אישיים.

לכן דבר ראשון צריך להיפטר מהפחדים.

גשי לרופא המשפחה כדי שירשום לך טיפול אנטי חרדתי. יכול להיות שהוא ירצה שתבדקי על ידי מומחה (פסיכיאטר) שיוכל למקד טוב יותר את התרופה המתאימה.

סביר להניח שאחרי טיפול מוצלח תרגישי טוב הרבה יותר והשאלות המטרידות אותך עתה יבואו על פיתרונן מאליהם.

בהצלחה,

נחמה קירשנבאום אבינר, מכון שילה.