הוא תמיד חושש שתהיה טובה יותר

חדשות כיפה כולנו שדכנים 13/06/10 00:13 א בתמוז התשע

הוא תמיד חושש שתהיה טובה יותר

שלום..

אני בחורה בת 23 שיצאה עד לפני שנה כמעט עם בחור שיחד הרגשנו מתאים ונכון. מסיבות לא ברורות נפרדנו, בצער ובכאב לב גדול.. ניסינו כמה פעמים לחזור ולהפגש, אך זה לא הסתדר. כיום אנחנו מרגישים שאנחנו רוצים שוב.

אבל, ואני אומרת את האבל הזה מתוך כאב ובילבול עצום:

אני מרגישה שמשהו בו לא שלם, ברמה האישית.

הוא חי במחשבה שאולי תהיה מישהי טובה יותר ולכן על אף שהוא אמר לי שהוא רוצה לנסות שוב, הבנתי שהוא פגש מישהי אחרת ומעבר לכך הוא עצמו אמר לי כמה פעמים שלפעמים עולה בו המחשבה הזו

אני לא רוצה שדבריי יובנו לא נכון. אני לא חושבת שהוא אדם רע, אלא פשוט אדם שלא שלם עם עצמו!

גם כשיצאנו בהתחלה הרגשתי שהוא כל הזמן מחפש את המושלם ומחפש בי פגמים. ומי שמחפש מוצא!

הוא הגיע בגישה שבוחנת איפה הלא טוב וברור לי שזה נובע ממקום שמחפש מושלמות, וחושש שאולי יש טובות יותר..

מה לעשות? אם מנסים שוב, האם יש דרך להוציא אותו מזה? האם בכלל זה נכון להכנס לקשר כזה? או שעליי להמשיך הלאה ולתת לו לעבור תהליך לבד?



תשובה

שלום

כמו שאמרת זהו עניין אישי שלו ואת לא יכולה לסייע לו לצאת מזה. אם הוא בכלל מבין שיש לו בעיה כזאת והוא רוצה לצאת ממנה ולא מצליח לצאת ממנה בעצמו אז הוא צריך לפנותם לגורם מקצועי.

זה יחסוך לו בטווח הרחוק הרבה מאוד. זה יחסוך לו זמן, כסף, ויביא לו שלוות נפש ושלמות מסוימת עם עצמו. למעשה אם הוא מחפש בחורה שלמה ומחפש פגמים זה מצביע על כך שהוא לא מרגיש טוב עם עצמו ולא מקבל את עצמו עם הפגמים שלו אותם הוא מכיר.

מבחינת הבנות שהוא יוצא או יצא איתן, זה יחסוך לכל הבנות האלו הרבה סבל נפשי. בחורה לא יכולה לצאת עם בחור שחושב בליבו וחושש שתהיה בחורה טובה יותר. אי אפשר לקבל דבר כזה, זה לא מתקבל על הדעת לחלוטין!

זה הפוך לגמרי מהמצב הבריא שצריך להיות "אשת חיל מי ימצא...בטח בה לב בעלה...ויהללה, רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כולנה".

בהצלחה

שמואל, כולנו שדכנים