גלולות לפני החתונה

חדשות כיפה אורלי ואבישי מלכיאל 06/01/14 20:09 ה בשבט התשעד

גלולות לפני החתונה

שלום רב,

הייתי רוצה לשאול האם רופאת הנשים שלי עובדת בהגיון( אני הלכתי אליה מכיוון שאמרו לי שהיא הכי טובה, אך לצערי אני מאוד דואגת) החתונה שלי תהיה בה ביום רבעי 5 לפברואר! המחזור האחרון שלי היה ביום רבעי ה25 לדצמבר המחזור שלי הוא שלושה ימים מלאים ויומיים טפטופים ! הרופאה הביאה לי תרופה בשם פורימולוט נור ולפי עצתה התחלתי לקחת היום את הכדורים! האם זה הגיוני להתחיל רק חודש לפני החתונה את התהליך של ״סידור״ המחזור ואיך זה בכלל עובד! אני פשוט לא מבינה מה אני עושה ואיך כל התהליך אמור להיות, אני חלקית אבודה בעניין.. (מכיוון שאני לא גרה בארץ אלו הכדורים היחידים שיש לי כי כשהגעתי לארץ חשבתי שהרופאה בטוח יודעת מה היא עושה)אשמח מאוד אם תדריכו אותי! תודה רבה על עזרתכם החשובה! מלכי.



תשובה

שלום ומזל טוב

בשאלתך חסרים מספר פרטים חשובים: האם המחזורים שלך סדירים, כל כמה זמן את מקבלת מחזור, ולכמה זמן המליצה לך הרופאה לקחת פרימולוט?

אם למשל את אמורה לקבל מחזור ב 25 לינואר, היה סביר להתחיל פרימולוט סביב ה 15 לינואר ולקחת אותו עד החופה או הזמן שבו אתם מצליחים לקיים יחסים. המחזור יגיע באופן כזה בין 2-5 ימים לאחר הפסקת הפרימולוט. כאמור אצלך חסרים פרטים מהותיים ובכל מקרה כדאי להתייעץ עם הרופאה.

אגב, ככלל אנו ממליצים לבצע את ההתערבות במחזור לפני החודש של החתונה ולדאוג לכך שהחופה תצא בשבוע ה 3 מהמחזור אבל זה כבר לא רלבנטי במקרה שלך ויש סיכוי טוב שגם כך הדברים יסתדרו.

שוב מזל טוב ובהצלחה

אורלי ואבישי מלכיאל

רפואה זוגית www.aom.co.il