בינו לבינה

חדשות כיפה כולנו שדכנים 25/07/10 21:01 יד באב התשע

בינו לבינה

שלום רב, היה לי חבר לפני כ-שבוע ימים. חברות שנמשכה כ4 שנים. אני כיום בת 20 והוא בן 21. היו לנו הרבה מחלוקות בתקופת החברות שלנו והיו גם הרבה דברים טובים, המחלוקות היו בעיקר על כך שלא אדבר עם בנים ולא אלבש גופיות.

אני בחורה דתיה וגם חבר שלי. חבר שלי בחר במקצוע ספר-גברים ונשים והוא מתוקף תפקידו מדבר עם הרבה בנות ואף נוגע, אך לדעתו אלו דבורים שמחובתו לעשות עקב עבודתו, הגעתי למצב שאני לא יכולה לספר לו דברים כמו על כך שדיברתי עם מישהו בעבודה סתם דיבור רגיל, והייתי מסתירה ממנו על כך שיש לי מקרים בעבודה.

יש לציין שחבר שלי לא חזק בדת, ככה שהוא לא רוצה שאדבר עם בנים מקנאה. לפני כמה חודשים חבר שלי עשה תאונה וכתוצאה מכך נהרג הולך רגל-פלסטינאי בלתי חוקי. חבר שלי שקע בדכאונות ואני הייתי עימו בכל הקשור לעזרה נפשית ופיזית. לפני כמה שבתות נפרדנו בטענה כי לא מתאים לו שאלך עם עקבים כי זה מראה של "פרוצות" העקבים ממש ממש נמוכים.

זה קרה בשבת, שהייתי אצלו כל השבת והוא הלך לאחר שהוא התעצבן והשאיר אותי לבד בלי אוכל כל השבת שאין לי אפשרות אפילו לבשל כי אני דתיה. הוא כל הזמן מעיר לי על הבגדים ועל ההנעלה שהוא בעצמו נוגע בבנות ומדבר איתם בכל שעות היום. נפרדנו כי הגעתי למסקנה שהוא ממש שולט לי על החיים, אבל אני לא שלמה עם עצמי. לא דיברנו מאז לא אני שולחת SMS ולא הוא.

אני לא יודעת מה עלי לעשות, זה נכון שאני צעירה אבל ראיתי אותו כאב ליילדי והיו לנו הרבה תוכניות. המצב שלי מאוד מבלבל ואני לא יודעת מה לעשות. להתקשר? לשלוח SMS? אני לא רוצה להשפיל את עצמי יותר מידי ולו יש אגו. האם כדאי לותר?! אשמח לעזרה!



תשובה

שלום

מה שהוא מבקש נראה לי בתחום הסביר. אבל גם מה שאת מבקשת זה בהחלט סביר. ואת אולי צריכה לומר לו שבמידה ואתם מתחתנים את מבקשת ממנו להיות ספר של גברים בלבד.

מלבד זאת אין לך כרגע סיבה להסתיר ממנו שאת מדבר עם בנים מתוקף העובדה שיש בנים בעבודה שלך ואת לא יכולה להימנע מלדבר איתם בהקשר לעבודה וזה בלתי סביר לבקש ממך בקשות כאלה.

בקשר לשאלתך, מה לעשות עכשיו.

את אומרת שהוא התעצבן. מה זאת אומרת "התעצבן"? האם הוא צעק עלייך? האם הוא היה אלים כלפייך.

אם התשובה היא כן, או שאת חוששת שההתנהגות שלו יכולה להגיע לכדי כעס כלפייך וצעקות ומילים לא יפות וכו' אז טוב עשיתם שנפרדתם.

אם לדעתך אפשר ליישב את הדברים והוא יוכל לקבל אותך כמו שאת כרגע!!! ואת תקבלי אותו כפי שהוא כרגע!!! בלי להתעצבן אז שווה לבדוק את זה שוב.

בהצלחה

שמואל, כולנו שדכנים