בחור מושלם אבל..

חדשות כיפה כולנו שדכנים 03/01/11 06:43 כז בטבת התשעא

בחור מושלם אבל..

בס"ד

שלום רב!

הייתי מעדיפה ששמואל יענה על השאלה אם אפשר, אבל אם לא -אז לא נורא, ותודה רבה!

אני בת 21, ולומדת לשון עברית באוניברסיטה שנה א'. דתיה לאומית.

לפני כחודש וחצי התחלתי לצאת עם בחור בן 21 שבא משכונה חרדית (קרית ספר) וגם המשפחה שלו היא חרדית לייט, אך הוא מגדיר עצמו כדתי לאומי.

הכרתי אותו דרך חבר של חברה שלי , שהיו ביחד בבסיס. חבר שלי כבר משתחרר בשבוע הבא.

אני נורא בלבטים לגביו. יש לו הרבה תכונות טובות, ומההסתכלות שלי הוא יכול להיות בעל ואב נהדר. אבל אני קצת מרגישה שמשהו חסר לי.. לפני שהכרתי אותו, בשנת השירות שלי , יועצת זוגית באה להרצות לנו על הכנה לקשר, והיא אמרה שצריך לעשות רשימה של תכונות בי, ותכונות שאני מחפשת בבן זוג, וגם מתוכן חמש תכונות שהן מאסט! שהן חובה ובלעדיהן אני לא מסתכלת על הבחור. אז חבר שלי מכסה הרבה תכונות, אבל אחת מהחמש הוא לא מכסה וזו השנינות וחוש ההומור. יש לו כל מיני הערות אבל הן לא באמת מצחיקות אותי, אלא רק מעוררות בי גיחוך... יש לי 2 צחוקים: אחד מנומס והשני מתגלגל. וכשאני איתו אני לא צוחקת צחוק מגולגל. אבל הוא באמת חמוד, הוא טוב לב, הוא אכפתי, הוא תמיד בעד לדבר כשמתעוררת בינינו איזושהי מחלוקת, הוא מחמיא לי, אני נמשכת אליו והוא אלי, קשוב.. הרבה תכונות טובות ורצויות! אבל התכונה הזאת חסרה לי. ואמרתי לו את זה גם, והוא אמר שזה מה שיש, ואולי הוא עדין לא משוחרר מספיק בפגישות איתי, ואולי זה יגיע עם הזמן, אבל נראה לי ששנינות זו לא תכונה נרכשת..

הוא גם אמר שלי חסרות כמה תכונות שדי חשובות לו, אבל שאר התכונות שלי מכסות על זה..

אני לא יודעת מה לעשות!! זה ממש מציק לי..

בינתים אנחנו יוצאים והוא נקשר אלי ואני נקשרת אליו, ולא בא לי לבזבז איתו את הזמן ולהקשר אם זה גם ככה לא מתאים.

אני לא יודעת עד כמה תכונת השנינות היא חשובה לי, ואיך למדוד את זה..

בבקשה תעזור לי,

תודה רבה.



תשובה

שלום

אני לא יודע מי זאת היועצת הזוגית ומה היתה כוונתה אבל זה באמת לא משנה. אם את מרגישה כל מה שאת מתארת כאן כלפי הבחור את יכולה לקחת את רשימת ה"מאסט" של היועצת ולזרוק לפח.

אי אפשר למדוד בן זוג לפי רשימה ולחלק ציונים.

חוש הומור ושנינות זה דבר חשוב בחיים. זה אומר שיש לבן אדם תמונה גדולה ורחבה על החיים. שאם הוא יתקל בקשיים אז הוא יידע גם לצחוק עליהם ולא לקחת אותם בצורה קשה. זה לא משנה את המציאות אבל זה מאפשר להתמודד איתה בצורה קצת אחרת.

כמובן זה כיף שיש בן זוג שיודע להצחיק אבל יש דברים חשובים יותר וכל מה שאמרת על הבחור זה די מדהים כדי לוותר עליו בגלל חוש ההומור.

מה שכן, כדאי לך לבדוק כפי שאמרתי אם זה חשוב לך שלבן הזוג שלך יהיה תמונה גדולה על החיים ואיך הוא מתמודד עם יש בעיות, האם הוא מסוגל להסתכל על החיים בצורה אופטימית.

אם יש לך אופי חם ושמח ואת מצפה מבן הזוג שלך גם להיות עם מזג חם ושמח אז כדאי גם לבדוק זאת.

אבל לפי מה ואיך שתיארת אותו נראה שאתם מתאימים. לא צריך לקחת ללב כל מה שיועצת זוגית אומרת לך, אפילו מה שאני אומר זה לא חשוב ואם זה לא מתאים לך אז תזרקי לפח כל מה שאמרתי (-:

מה שחשוב זה איך את מרגישה עם בן הזוג שלך. זה מציק לך כי את מרגישה עמוק בפנים שזה מציק לך בתקשורת איתו ובקשר הזוגי ביניכם. או שזה מציק לך כי היועצת הזוגית אמרה לך שככה צריך להיות?

מקווה שעזרתי במשהוא

שמואל,

כולנו שדכנים