בהמשך להנאה מינית ודיאפרגמה

חדשות כיפה דפנה מאיר 02/05/13 19:33 כב באייר התשעג

בהמשך להנאה מינית ודיאפרגמה

דפנה שלום,

קראתי את תשובתך לשאלה, ומשתמע ממנה שנקודת הג'י היא בצוואר הרחם? האם הבנתי נכון? אני כל פעם שומעת שזה נמצא במיקום אחר...וזה מבלבל.

אני גם משתמשת בדיאפרגמה ולא מרגישה הבדל בהנאה, האם זה נובע לדעתך מחוסר מודעות לגוף?

בנוסף, קראתי בתשובה אחרת שיש רבנים שמתירים הוצאת זרע כל עוד שה נעשה יחד, מעולם לא שמעתי זאת, האם יש לכך מקורות? זו חשיבה מעניינת

תודה רבה, טוב ואור!

ג



תשובה

בס"ד

לג היקרה, שלום ושמחה,

נקודת הג'י של האישה היא נקודה שנוייה במחלוקת עד עצם היום הזה. החוקרים אינם תמימי דעים באשר לעצם הימצאותה, וגם אלו הטוענים שהיא קיימת, חלוקים בדעתם בשאלה האם היא איבר בפני עצמו, האם היא קצות עצבים, או שהיא למעשה החלק הפנימי של הדגדגן.

לאחרונה יצא אחד החוקרים בהצהרה שהוא מצא את האיבר המרכיב את נקודת הג'י. לדבריו, הוא מצא מתחת לרקמה המחברת את שלפוחית השתן אל צוואר הרחם מבנה זעיר של בלוטות. את כבר יכולה לתאר לעצמך כיצד הוא הצליח לגלות זאת. רמז: זה לא היה באולטרסאונד.

בכל אופן, תהא הנקודה אשר תהא, היא נמצאת בחיבור בין קצה הפנימי של שלפוחית השתן לצוואר הרחם. כאשר מכניסים אצבע לנרתיק כלפי מעלה ואחורה נוגעים בשלפוחית השתן. בסופה אפשר להרגיש את הגירוי של נקודת הג'י.

העובדה שדיאפרגמה אינה מעמעמת לך את ההנאה המינית אינה מעידה דבר וחצי דבר על תודעתך המינית. זה בסך הכל רקמת סיליקון דקה. לא אצל כולן זה פוגע בתחושה.

לגבי הנושא של הוצאת זרע שלא בנרתיק, הרחיבי את היריעה וקראי את דברי הרמב"ם במשנה תורה- ספר קדושה, הלכות איסורי ביאה פרק כ"א סעיף י'.

בהצלחה בכל!

מדפנה מאיר