טיפים לעיצוב שולחן החג

רוצים להפתיע את החמות בחג? כמה טיפים לעיצוב שישדרגו את שולחן החג שלכם

חדשות כיפה נטאלי סא – סי 11/09/09 00:00 כב באלול התשסט

זכרו - כל מה שיש לכם בבית יכול להוות דקורציה לשולחן החג. בדקו מגירות ותתחילו לשלוף.עפרונות, צבעים, טושים, סלוטפ, סרטים ישנים של מתנות, עטיפות מתנה וכדו'.

 

שלבו - נרות, פרחים,כוסות, בדים ואפילו ניירות. כוסות מזכוכית שלא השתמשתם בהן, יכולות להפוך על ידי כריכת סרט על הבסיס לכוס דקורטיבית לנר, מלח השולחן אותו תכניסו לכוס יהווה מצע נקי ורקע נאה לאור הנר ואפילו שילוב של פרחים ומלח יכול להפוך כל כוס משעממת לחוויה חגיגית. גם כוסות יין בודדות שנשארו לכם יכולות להוות בסיס לעיצוב כמחזיקי מפיות, מתקן נאה לקיסמי השיניים וכדו'.

 

עצבו בצבעים- שלבו כמה צבעים בשולחן החג. למשל - מפה לבנה עם מפיות כחולות, פרחים ירוקים וכלים במיקס אנד מקס יהוו מראה חגיגי ושמח. או לחילופין מפה כהה עם כלים לבנים ופרחים בשלל צבעי הקשת.


(צילום: thn26987-cc-by)


בחרו נושא לעיצוב השולחן - ים למשל, יכול להוות מנוף נהדר לפעילות משפחתית, בה תשלבו בילוי על שפת הים,איסוף צדפים, דלי עם חול ואבנים מיוחדות. צבע גואש כחול למילוי כוסות הנר ואתם מסודרים עם נושא. החול יכול לשמש כמצע לנרות ופרחים, הצדפים כקישוט וגם האבנים.

 

עניין של מספר - לכו על אלמנטים חוזרים כמו שלוש נרות, שלוש מגשים, שלוש כוסות לשתיה קרה וכדו'. זה יוסיף עניין לשולחן.

 

אקססוריז - מילת המפתח שלכם השנה בעיצוב השולחן. חבקי מפיות, סרטי קשירה למפיות מבד סטאן ישן או טבעת וילון ישנה(אפשר לצבוע בצבע כסוף עם הילדים או ללפף מסביב בד ישן), פרחים יבשים אותם תצבעו בצבע חגיגי (זהב או כסף) או תשלבו בזר חי וירוק, נרות ישנים על צלחת, כרטיס ברכה שתעצבו יחד עם בני המשפחה ותניחו לכל אורח על השולחן, וכו' יוסיפו אווירה, יופי וחגיגיות לשולחן.

 

אל תשכחו - החג הוא לכולם ובשביל כולם. העסיקו את הילדים והמבוגרים יחד איתכם. תנו להם להיות חלק מהפרויקט, להביע את עצמם וליצור יחד איתכם.

 

חסכו - במידה ויש לכם אורחים רבים, ילדים בשולחן וצורך בכלים וסטים רבים, העדיפו כלים חד פעמיים. ככה גם תחסכו את כאב הראש של שטיפת הכלים וגם תחסכו מים.


הטיפים באדיבות מועדים לשמחה