החמ"ד מצדיע לאבות הבית

החמ"ד קיים השבוע כנס הוקרה לאבות הבית וצוותי המנהלה של בתי הספר הממלכתיים דתיים מכל רחבי הארץ: "אנו מוקרים אותם על הפעילות החשובה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/16 10:05 יב בחשון התשעז

החמ"ד מצדיע לאבות הבית
ששון תירם, צילום: ששון תירם

השבוע הגיעו כ-400 אבות בית אל העיר העתיקה בירושלים בה קיים מנהל החמ"ד כנס הוקרה לאבות הבית וצוותי המנהלה של בתי הספר הממלכתיים דתיים מכל רחבי הארץ. מטרת יום ההוקרה הוא להכיר ולהוקיר את פועלם של אבות הבית שלעיתים נתפסים כשקופים בעיניי רבים מהתלמידים, המורים וההורים ומנהל החינוך הממלכתי דתי מקיים עבורם יום הוקרה וסיור בירושלים על מנת להוקיר ולחזק אותם.


במהלך היום שמעו אבות הבית ואנשי המנהלה, הרצאות, סיירו בעיר העתיקה וסיימו את היום בסעודה משותפת.

ד"ר אברהם ליפשיץ ראש מנהל החמ"ד מסר כי "זהו יום חגם של אבות הבית אשר מהווים בסיס של בתי הספר והם אלו שמאפשרים את החיים היום יומיים בבתי הספר. אנו מוקרים אותם על הפעילות החשובה והעבודה הקשה שבלעדיה לא יכול להתקיים שום בית ספר. מגיע להם את כל התודות וההוקרה מאיתנו ובשם המורים, התלמידים וההורים אנחנו מצדיעים להם היום".


חגית
משה סגנית ראש עיריית ירושלים הגיע לברך בכנס ואמרה כי "אנו כבני אדם לא תמיד יודעים להעריך את המובן מאליו. אין ספק שאבות הבית והצוות המנהלתי של בתי הספר הם אנשים שלא מקבלים מספיק הערכה ומילות חיזוק. אני שמחה וגאה שמנהל החמ"ד מקיים את היום הזה ועוד יותר שמחה לראות אתכם כאן בירושלים. אני מברכת אתכם בעוד שנים רבות של עשייה חשובה."