בדק בית

האח הגדול והחכם של שירה לימד את שירה לשאוף למצויינות. טור על מוצרים בינוניים ממשפחות טובות.

חדשות כיפה שירה נדב 12/06/07 00:00 כו בסיון התשסז

מגנום עוגיות

מגנום היא משפחה מצויינת, עם גלידת שמנת טעימה בפנים וציפויים עשירים. ארטיק כבד ויקר שמיועד לאירועים מיוחדים. לאחרונה נולד אח חדש במשפחה- מגנום עוגיות. את העוגיות לא מרגישים בטעם, הם נראות לעין ובכמות גדולה, אבל הרסיסים קטנים מכדי שיורגשו. נוכחותן לעומת זאת מורגשת בצורת כבדות לא אופיינית לגלידה. מבט לעבר המרכיבים גילה שהשלגון מורכב בעיקר ממים, סוכר ומוצקי חלב. 328 קלוריות ליחידה, אני מציעה למיקי להשקיע באח אחר מהמשפחה.

סולרו לימון ליים

ועוד בתחום הגלידות - שלגון לימון ליים מבית סולרו. בתור חובבת סולרו שמחתי לפגוש בשלגון במקרר הגלידות, אך השמחה התחלפה חיש מהר באכזבה. זה לא שהארטיק לא טעים, הוא טעים ואף עומד במסורת סולרו של ציפוי חמצמץ מבחוץ וגלידה רכה מבפנים, ומחירו הקלורי אף הוא נמוך - 99 קלוריות לשלגון. זה נראה כמו קרטיב לימון, אותו הטעם כמו קרטיב לימון ותחליטו אתם אם אתם מוכנים לשלם 8 ₪ עבור אותו הקרטיב במרקם גלידה.

משחת שיניים מלבינה crest

זוג צעיר השתמש במשחת שיניים במשך חודש ומסר תוצאות מאכזבות: "אומנם קצת מוגזם לצפות ממשחת שיניים למהפך מלבין וזוהר, אך יש טובות ממנה בשוק. לא רק שלא נצפתה הלבנה, משחת השיניים גם לא הותירה טעם או תחושה מרעננת והצחצוח בה לא היה נעים".

ואם עסקנו בגלידות נמשיך באווירה קיצית. הנה פריט חובה בכל בית בישראל בחודשים הקרובים. מצד שני, למי שלא שנשאר כסף לבטריות- אפשר לקבע את המכשיר על 35 מעלות בצל, 95% לחות ואף אחד לא ישים לב להבדל...