הילד האמיץ - קיבל בובה שתעניק לו עוד כח לנצח

ארי יצחק מזרחי בן ה-9, סובל ממחלת דושן. ארי נאבק מידי יום, ומתעקש לשמור על שיגרה וללמוד בבית ספר רגיל. עמותת "מרפא לחיים" הגיעו עד אליו, והעניקו לו בובה שתשמח אותו ותעניק לו כח

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/04/19 00:32 ג בניסן התשעט

הילד האמיץ - קיבל בובה שתעניק לו עוד כח לנצח
צילום: מרפא לחיים

‏כבר ‏כמה זמן שארי מחכה לפגישה הזו, לראות סוף סוף את הציור שהוא צייר- מתעורר לחיים והופך לבובה אמיתית. חברי עמותת ״מרפא לחיים״ הגיעו יחד עם ליהיא לפיד - יו"ר מיזם בובה לחיים של עמותת "מרפא לחיים", לפגוש במרכז הרפואי "ברזילי" באשקלון, את ארי יצחק מזרחי, בן ה 9, שמקבל עוד טיפול ‏במאמץ להאט את מחלת הדושן המקננת בגופו.

בכדי להתמודד עם מחלת הדושן ‏ממנה הוא סובל, ארי צריך הרבה כח, וכן גם משפחתו. ‏הוא אמנם נדרש לעזרה על מנת ללכת, אך הוא ומתעקש לשמור על  שיגרה, וללמוד בבית ספר רגיל, על אף כי הוא מתנייד בכיסא ממונע. עמותת "מרפא לחיים", הגיעה לארי, ובמסגת המיזם "בובה לחיים", העניקה לו את בובת - ״סופר ארי״. ‏לאחר שחיוך גדול עלה על פניו, בודק ארי היטב שזו אכן הבובה שצייר בעצמו. 

מינה יוספי - מנהלת המרכז החינוכי ״שקד״ במרכז הרפואי "ברזילי" שנכחה באירוע הענקת הבובה, הסבירה עד ‏כמה משמעותי לתת לילדים כוחות שיסייעו להם להתמודד עם הקושי הכרוך באשפוז והתמודדות עם מחלה. 

״היה ‏כל כך מרגש לראות איך ארי חיבק את הבובה, ובעיקר התרגש מהעובדה שאין עוד בובה כזו לאף ילד אחר בעולם. זו בובה שיש רק לא כזו שהיתה לו בחלומות ועכשיו יש לו במציאות״, סיכמה לפיד.