אירוע התרמת שיער לזכרו של יהונתן שנפטר בשנתו

יהונתן נפטר לפני כחצי שנה והוא בן שנתיים וחצי. ביום חמישי האחרון היה אמור לחגוג את יום הולדתו השלישי. במקום טקס החאלקה המסורתי הזמינו הוריו המתגוררים במועצה בית אל עשרות נערות, וביקשו מהן לתרום את שיערן לילדים חולי סרטן, אשר תרמו למעלה מ-82 צמות.

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/18 20:18 יט בתמוז התשעח

אירוע התרמת שיער לזכרו של יהונתן שנפטר בשנתו
יהונתן אלימלך לוין, צילום: באדיבות המשפחה

ביום חמישי האחרון נערך אירוע התרמת שיער במועצה המקומית בית אל לזכרו של יהונתן אלימלך לוין
שנפטר לפני כחצי שנה בשנתו. יהונתן אמור היה לחגוג ביום חמישי האחרון את יום הולדתו השלישי, ובמקום טקס החאלקה המסורתי החליטו הוריו יפעת ואלחנן לוין לקרוא לבנות המתגוררות במועצה ולבקש מהן לתרום את שיערן לעמותת זכרון מנחם המעבירה את השיער לילדים חולי סרטן. 

"הגיעו עשרות נערות, הגיעו גם נשים נשואות ואפילו בחור אחד שגזר את הקוקו" אומרת יפעת לוין אמו של יהונתן. בסך הכל נתרמו אומרים ההורים למעלה משמונים צמות. "זה מרגש אותנו מאוד, אנחנו רוצים להפוך את הטקס הזה לעניין של מסורת כך שבתאריך יום ההולדת של יהונתן אנחנו נתרים שיער ונעביר לילדים הזקוקים לאותו השיער" אומרים ההורים.

 

התרמת שיער לזכרו של יהונתן

התרמת שיער לזכרו של יהונתןצילום: באדיבות המשפחה

אמו של יהונתן ותורמות נוספות

אמו של יהונתן ותורמות נוספותצילום: באדיבות המשפחה

 

אירוע ההתרמה נערך בבית משפחת אליה שפתחה את ביתה לקהל הגדול שהגיע. בתם רוני תחיה בעצמה מחלימה מלוקמיה והפאה שהוכנה בעבורה מהשיער שתרמו חברותיה, ניצבה בחדר בזמן התספורות. 
 "אנו בטוחים כי יהונתן שלנו שמח בטוב הזה ואנו מרגישים כי אין הנצחה ראויה וגדולה מזו לבן האהוב שלנו. אנו מקווים כי האירוע יהפוך למסורת ויגיע לעוד מקומות וקהילות בארץ, וייתן תמריץ לתרומה החשובה הזו למען ילדים חולי סרטן".