ההפתעה שהרב יוני לביא לא ציפה לה

בהיכל שלמה בירושלים התקיימה השקת הספר 'היי הרב' של הרב יוני לביא, באירוע בנושא 'האם התורה עוברת מסך'. התקיימו הרצאות טד של רבנים ואנשי תרבות, ובמרכז הערב התקיימה שיחה של הרב יוני לביא עם אשת התקשורת סיון רהב מאיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/19 15:05 יא באייר התשעט

ההפתעה שהרב יוני לביא לא ציפה לה
השקת הספר , צילום: הודיה בלס

אמש (ד') התקיים ערב השקה לספרו החדש של הרב יוני לביא "היי הרב" בהוצאת 'דברי שיר'. כ-200 איש הגיעו להיכל שלמה בירושלים לאירוע בנושא "האם התורה עוברת מסך?". בתכנית התקיימו שתי הרצאות בסגנון טד של הרב יצחק נריה, יו"ר קרן אחד לאחד וראש ישיבת תורה בציון שהרצה בנושא "מי צריך רב כשיש גוגל" ושל ד"ר חננאל רוזנברג מביה"ס לתקשורת באריאל שהרצה על "מהפכת הלומדים הדיגיטלית".

במרכז הערב התקיימה שיחה מרתקת בין הרב יוני לביא לבין אשת התקשורת סיון רהב מאיר על רוח וערכים בעולם המסכים. לאחר השיחה הפתיעו את הרב יוני לביא אשתו וילדיו עם עוגה, לכבוד יום הולדתו. הקהל הצטרף בשירה.

הרב יוני לביא חוגג יום הולדת בהפתעה

הרב יוני לביא חוגג יום הולדת בהפתעה צילום: הודיה בלס

את הערב הנחה רונאל אלקיים, מנכ"ל מרכז ברקאי, שהרב יוני לביא הוא אחד מבוגרי תכנית ההכשרה שלה לרבני קהילות. עוד נכחו באירוע, הרב שלמה סובול והרב דוד פיין ראשי ומייסדי מרכז ברקאי ותומר מועלמי מנכ"ל 'דברי שיר'.

הרב יוני לביא וסיון רהב מאיר בשיחה

הרב יוני לביא וסיון רהב מאיר בשיחהצילום: הודיה בלס

הרב יוני לביא וסיון רהב מאיר בשיחה

באי הכנסצילום: הודיה בלס

הספר "היי הרב" מגולל בתוכו שיחות ווטסאפ אמתיות שניהל הרב לביא עם אנשים שפנו אליו. השיחות נוגעות בחיים ממגוון תחומים. לאחר שהמהדורה הראשונה של הספר נחטפה, יצאו ב'דברי שיר' לאחרונה עם מהדורה חדשה.