יעל בר זוהר לא יכולה להישאר בבית: "שלעולם אף אחד לא יעמוד בניסיון כזה"

אשת התקשורת ובן זוגה גיא זוארץ יצאו כמו המונים אחרים להפגנת משפחות החטופים בתל אביב. בר זוהר כתבה ברשתות: "זה לא פוליטי. לא ימין ושמאל אל תאמינו למי שלוקח את זה לשם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/09/24 10:30 כט באב התשפד | עודכן בתאריך 02/09/24 10:32

יעל בר זוהר לא יכולה להישאר בבית: "שלעולם אף אחד לא יעמוד בניסיון כזה"
יעל בר זוהר, יצאה להפגין, צילום: שחר גאיה ביטון

אלפי בני אדם יצאו אמש (א') להפגין יחד עם משפחות החטופים, זאת לאחר הבשורות הקשות שהגיעו עם החזרת שש גופות החטופים מרצועת עזה. ההפגנות נערכו בצמתים מרכזיות ברחבי הארץ ואילו הפגנה מרכזית נערכה בתל אביב. מי שיצאו להפגין הם בני הזוג יעל בר זוהר וגיא זוארץ.

"שלעולם אף אחד לא יעמוד בניסיון כזה"

בר זוהר כתבה לעוקביה: "עם הנצח. עם חפץ חיים. כל ישראל ערבים זה לזה. ואהבת לרעך כמוך. מצוות פידיון שבויים - כל התשובות נכונות". היא הוסיפה: "אסור לנו לקום לעוד בקרים שחורים כאלה. אנחנו לא נצליח להתגבר אם לא יחזירו הביתה את האחים והאחיות שלנו. אלוהים! שלעולם אף אחד לא יעמוד בניסיון כזה - בבקשה, הכוח שלנו הוא ביחד".

"חיבקתי את הבן שלי בהפגנה והלב שלי נשרף"

"זאת הברכה של העם שלנו" המשיכה בר זוהר , "זה הזמן להתאחד כולם ביחד למען החטופים. זה לא פוליטי. לא ימין ושמאל אל תאמינו למי שלוקח את זה לשם. כולנו ביחד - חייבים להיות למענם. אין להם זמן וכבר עבר המון זמן וכנראה שזאת לא הדרך שמחזירה אותם בחיים".

בר זוהר סיימה וכתבה: "זאת הברית הבסיסית והאמון של המדינה שלנו לאזרחיה. לא משאירים אף אחד מאחור. חיבקתי את הבן שלי בהפגנה והלב שלי נשרף, מחזקת את כל האימהות אמן שהילדים והילדות של כולם יחזור בחיים ובשלום ומהר".