מגיש ערוץ 14 קורא לנתניהו: תחתום על עסקה - לא משנה כמה היא רעה

שי גולדן נאם בעצרת להשבת החטופים וקרא לראש הממשלה לחתום על כל עסקה, גם כזו שתשיב חטופים בודדים: "מחיר הישארותם שם, יהיה ההישג הצבאי שמנגד אשר יהיה, יהיה מחיר שהחברה הישראלית לא תוכל לעמוד בו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/24 22:33 כג באב התשפד

מגיש ערוץ 14 קורא לנתניהו: תחתום על עסקה - לא משנה כמה היא רעה
שי גולדן, ערוץ 14, צילום: ערוץ 14

מגיש ערוץ 14 שי גולדן נאם היום (ג') בעצרת להחזרת החטופים וקרא לשחררם כדי למנוע את התפרקות החברה הישראלית ואת התפרקות המדינה: "לא נוכל להשתקם כעם, כחברה, כמדינה, כיהודים, אם החטופים לא ישובו".

מגיש ערוץ 14: "הדרך לתיקון עוברת דרך תחנה אחת קודם לכל - השבת החטופים"

"ספגנו מכה איומה, כואבת. היסטורית, בלתי נתפשת ממש, בשבעה באוקטובר. ויהיה עלינו לתקן את מה שקולקל כאן בהפקרות ורשלנות וטפשות ויוהרה שכזאת. והתיקון מוכרח להתחיל, וייתאפשר, רק, ואך ורק, כאשר ישובו החטופים" הצהיר גולדן. "מחיר הישארותם שם, יהיה ההישג הצבאי שמנגד אשר יהיה, יהיה מחיר שהחברה הישראלית לא תוכל לעמוד בו. לא נוכל להשתקם כעם, כחברה, כמדינה, כיהודים, אם החטופים לא ישובו. ואת מה שקלקלנו יהיה עלינו לתקן, והדרך לתיקון עוברת דרך תחנה אחת קודם לכל - השבת החטופים".

נתניהו, לך על העסקה הרעה כי האלטרנטיבה גרועה בהרבה

המגיש המשיך וקרא לחתום על כל עסקה, גם אם רק חלק מהחטופים יחזרו: "כולם, מחציתם, בודדים מהם. את מי שניתן לחלץ כעת בעסקה - מוכרחים לחלץ. אחרת לא נצליח לעולם להיחלץ מהשבי בו כולנו שוהים; ממרתפי הגיהינום בהם כולנו נגמרים לאט לאט מאז השבעה באוקטובר". לבסוף קרא: "נתניהו, לך לעסקה הזאת למרות שהיא רעה, כי האלטרנטיבה גרועה בהרבה. גרועה בהרבה מנסיגה מציר פילדלפי, משחרור מחבלים. האלטרנטיבה היא התפרקותה של ישראל. וזה מחיר שאני מקווה שמוסכם על כולם שלא נוכל לשלם, ואסור לנו לשלם לעולם".