ננה הלפרין עוזבת את בני ברק לאיזור היוקרתי בירושלים: "מרגיש כמו חו"ל"

ננה הלפרין הודיעה לקהל עוקביה הגדול באינסטגרם כי היא עוברת להתגורר בירושלים יחד עם משפחתה. "חיכיתי כבר הרבה זמן בשביל להגיד לכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/24 15:54 כב באב התשפד

ננה הלפרין עוזבת את בני ברק לאיזור היוקרתי בירושלים: "מרגיש כמו חו"ל"
ננה הלפרין |, צילום: ללא

אושיית הרשת ננה הלפרין, שכיכבה בתכנית "בנות ברק" ששודרה ב-HOT, שיתפה את עוקביה כי היא ומשפחתה עוברים להתגורר בעיר הבירה ירושלים. עד כה התגוררה הלפרין בווילה הגדולה והיפה בבני ברק, ובסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, היא אומרת: "חיכיתי כבר הרבה זמן בשביל להגיד לכם, עוברים לירושלים".

"אנחנו עוברים לאיזור ממילא", שיתפה בסרטון בסטורי, "זה איזור לא מחייב, כזה שגורם לך להרגיש בחו"ל. חם בירושלים, עכשיו סיימתי 10,000 צעדים. עדיין לא עברנו, אנחנו צריכים לעבור בעזרת ה' בקרוב".

ירושלים, אילוסטרציה

ירושלים, אילוסטרציה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ננה הלפרין: "הוא הסביר להם שאני יפה מדי"

בחודש אפריל האחרון, הלפרין ערכה פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה. אחת העוקבות שפנתה אליה תהתה למה הלפרין טסה ללמוד בסמינר בחו"ל, רחוק כל כך מהבית בגיל צעיר. "מקווה מאוד שאף אחת לא עוברת מה שאני עברתי בסמינר בארץ", השיבה האושייה בכאב, "מנהל הסמינר ירד לחיי".

"ההורים שלי בכו מצער, המנהל אמר להם שאני יפה מדי"

הלפרין פירטה על החוויה הקשה שעברה בימי צעירותה: "החצאית שלי היתה לו ארוכה או קצרה מדי,
או במילים שלו - כשההורים שלי ממש בכו מצער - הוא הסביר להם שאני יפה מדי". הלפרין הסבירה לעוקבות שלסמינר הייתה תלבושת אחידה - קוד לבוש לפיו התיישרו כל בנות הסמינר - שנקנתה בחנויות מסוימות בלבד, כך שהחצאית שלה לא הייתה שונה באורכה מאלו של האחרות. "התשובה שענה להוריי הייתה פשוטה, אמיתית ומזעזעת", כתבה.