"הדסה וחנן - עשו טובה ואל תתחילו לדגמן לנו גירושים מאושרים"

הסופרת סמדר שיר מאוכזבת מהאופן בו מתנהלים הגירושין של חנן בן ארי ואשתו הדסה. הזוג שכל כך נמנע מלשתף את חייו הפרטיים ברשת, מחצין את הגירושין ומראה לעולם תמונה מאושרת ונינוחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/24 12:04 יט באב התשפד

"הדסה וחנן - עשו טובה ואל תתחילו לדגמן לנו גירושים מאושרים"
חנן והדסה בן ארי, צילום: ענת מוסברג, גן אירועים אלכסנדר

הגירושין של חנן בן ארי ואשתו הדסה לאחר 16 שנות נישואין ושבעה ילדים הדהימו את הציבור. שבוע לאחר מכן, הסופרת והעיתונאית סמדר שיר, שראיינה לפני מספר חודשים בלבד את הדסה מגיבה על הגירושין ומודה: הדסה וחנן מפתיעים אותי, ולא לטובה.

"זכותם להתגרש, מן הראוי לכבד את פרטיותם"

"מהרגע שהדסה וחנן בן ארי הודיעו על פרידתם - ורק אלוהים יודע למה בחרו לשתף את האומה דווקא בט"ו באב, הטלפון שלי רתח. כולם ביקשו לדעת אם זיהיתי סימנים מקדימים כשראיינתי את הדסה באפריל. היא נראתה עצובה? מדוכדכת? לא, עניתי לשואלים. היא בעיקר נראתה עייפה. את פרוייקט המופת של גיבורי המלחמה היא כתבה וערכה והפיקה תוך כדי הנקה. שאפו לה. אמא לשבעה. ולעצמי הזכרתי איך הדסה הדפה בתקיפות מנומסת כל שאלה אישית, כמו איפה הכרתם. לפני חצי שנה חשבתי שצניעות דתית גורמת לה לשקול כל מילה" סיפרה שיר בפוסט מפורט בפייסבוק.

הסופרת המשיכה ותיארה: "בעקבות השאלות, חלפה לי בראש המחשבה לכתוב משהו על הכאב שחווה הקהל כשהכוכב שלו - גם דוס, גם חתיך, גם מוכשר ברמות על, וגם איש משפחה למופת - שובר לו את הלב. בהרהור שני ירדתי מזה. זכותם להתגרש, מן הראוי לכבד את פרטיותם".

עשו טובה ואל תתחילו לדגמן לנו גירושים מאושרים

"אבל דווקא הדסה וחנן, שבמהלך 16 שנות נישואיהם באמת הקפידו לשמור את חייהם הפרטיים לעצמם, מפתיעים אותי עכשיו. ולא לטובה" אמרה שיר. "היא מהגגת 'תחיו, תאהבו, אהבה היא הדבר החזק ביותר בעולם' ואילו הוא, בהופעה חיה, מצביע על אם שבעת ילדיו ושואל את הקהל איך לקרוא לה. 'פרודתי לעתיד'?". לסיום דרשה הסופרת: "אז רציתי לבקש מכם, הדסה וחנן היקרים והאהובים. עשו טובה ואל תתחילו לדגמן לנו גירושים מאושרים. ברור שיש דבר כזה, אבל אל תקחו ממני את העונג האחרון שנותר לי - לבכות בשקט".