מאיה ורטהיימר מסכמת ברית מילה: "שום דבר בחיים לא הכין אותי"

שבוע אחרי לידת בנם הראשון אושיית הרשת מאיה ורטהיימר וסגן ראש עיריית תל אביב אסף זמיר ערכו ברית מילה לבן: "שום דבר, אבל שום דבר בחיים לא הכין אותי ליום כל כך מורכב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/24 23:02 יז באב התשפד

מאיה ורטהיימר מסכמת ברית מילה: "שום דבר בחיים לא הכין אותי"
מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שבוע אחרי שהביאו לעולם את בנם הראשון, אח קטן לאסיה בת ה-4, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר ערכו היום (ד') ברית מילה לבנם. בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שיתפה ורטהיימר עם עוקביה על היום המשמעותי: "קודם כל, לא משנה איזו הכנה וכמה בריתות נוכחתי, שום דבר לא הכין אותי ליום כל כך מורכב רגשית" כתבה אושיית הרשת. ורטהיימר פנתה לאימהות אחרות וכתבה: "אימהות לבנים, ואוו, ואוו, מה נשמע? זה דבר אחר לגמרי".

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חשפו את השם: נח איתן

כזכור, מוקדם יותר חשפה ורטהיימר את השם המהמם שבחרה לבנה: נח איתן. בפוסט שפרסמה ורטהיימר בחשבון האינסטגרם שלה כתבה: "ילד קשת שלנו. הגעת אלינו בימים מאד מאד סוערים, וממש כמו בסיפור נדמה שגם אתה הבאת לנו את התקווה מתוך המבול, אחרי שנים שאנחנו מחכים לך כמו לנס, הגעת. בנית סירה והבאת איתך את הקשת ויונה עם עלה של זית".

"אבא שלך כרגיל חושב שאני משתמשת ביותר מדי מטאפורות ושזה מחליש את הפוסט שבו אנחנו מכריזים שקוראים לך נח איתן זמיר, אבל אני כרגיל לא מקשיבה לו. תודה שבאת, וברוך הבא נח אנחנו כבר אוהבים אותך כל כך".